Jump to content
CvGaming

Ban appeal Teamspeak


Serious Sam
 Share

Recommended Posts

Name: Pepperoni

Date: Cirka 5 månadersen

Reason: Jag trollade alla på Teamspeak som håll på att Spam kalla mig dupear, till slut blev jag bannad efter jag hade trolla några stycken, Men nu vill jag komma till backa till ts, Sen får vi se om jag kan få en unban på eran server, Men vi tar en sak i taget.  Jag ber om ursäkt.! PS, Teamspeak reason: Hejdå

Link to comment
Share on other sites

Serious(ly) Sam, This is like your 5th ban appeal.

 

 

 

Im gonna Quote Legacys last words in your latest appeal.

"

Vet inte riktigt om du kommer ihåg mig Herr Serious Sam, men jag kommer iallafall ihåg dig. Redan under 2014 när jag satt som admin så höll du ju på med en del dumheter och det verkar ju inte ha upphört efter det. Har hört mig för lite med Jonas om din ban som du sitter på just nu och skriver nu för att informera dig om att avstängningen som du sitter på INTE kommer att lyftas!

Är det så att du har fått spela under en längre period på andra RP-servrar så föreslår jag att du fortsätter med det då du uppenbarligen fungerar på den servern! I övrigt så önskar jag dig en bra start på året och lycka till!

"

So no, stop bothering us with your ban appeals - You are welcome to make a new ban appeal in a couple of months and then Maybe, just maybe we can talk about what you did and if you have learned anything from it.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.