Jump to content
CvGaming

Ban Request - [?] Peddeboii


Olsson
 Share

Recommended Posts

        Name: [SC] Olsson

        Offender-Name:  [?] Peddeboii

        Date: 2016-01-20

        Reason: Vi hade fight emot Unknown och när jag är inne i checkpointen blir jag skjuten igenom en av murarna då pedro sitter på andra sidan av en mur, Helt plötsligt är han innanför muren!

        Bevis: 

 

Edited by Olsson
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Feroz said:

Du hör ju tillochmed hur Pedro skriker att han buggade fast i en vägg? Har för mig att man kan skjuta under väggarna, är som små hål där om jag minns rätt.

visst feroz han buggade fast, men har han rätt att använda buggen till att döda olsson?  Jag tycker inte det om han buggade fast så borde han försöka komma där ifrån 

 

APD Caden // SC Caden

Link to comment
Share on other sites

Just now, CasperEbbesen said:

visst feroz han buggade fast, men har han rätt att använda buggen till att döda olsson?  Jag tycker inte det om han buggade fast så borde han försöka komma där ifrån 

 

APD Caden // SC Caden

Då Olsson skjuter på honom när han blir buggad igenom så är det klart att han ska få skjuta tillbaka för att få en chans att leva.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, CasperEbbesen said:

vem är det som skjuter först? av dom två? 

Pedro skjuter när han är på andra sidan av väggen under väggarna, men när buggen händer så vet jag faktiskt inte vem som skjuter först, ser mest ut som att dom skjuter samtidigt

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Feroz said:

Pedro skjuter när han är på andra sidan av väggen under väggarna, men när buggen händer så vet jag faktiskt inte vem som skjuter först, ser mest ut som att dom skjuter samtidigt

fast den där muren går nog inte att skjuta igenom är nästan 99% på det, sen har ju olsson 54hp kvar dirket och han skriker HAN skjuter mig igenom 

Link to comment
Share on other sites

Men då är min fråga så här: Vrf skulle han ens stå så j**la nära väggen? Då måste ha ju ha försökt bugga pipa eller nått ? Och om du ska bugga dig så måste du springa och lägga dig ner eller bugga pipa, ända sättet. För står du "bara" bredvid vägen så kommer den inte sluka in dig :P 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.