Jump to content
CvGaming

Ban Appeal


OttovonStauffenberg
 Share

Recommended Posts

    Appeal Information: Bannad för RDM i NLA kontrollerat område, fight måste skett mellan Brewwen, Raggarn (inget vapen från börjat) samt Eric (likaså) förmodligen en polis och en NLA. Eskil involverad? Vem polisen var har jag inte den blekaste aning! 

            Name: K.A OttoVStauffenberg

            Date: 2016-01-29 - <01:30-02:00 ?>

 

 

 

Tjoflix fick 4 dagar för RDM från Bobbi (vilket det stod på skärmen innan jag blev bannad)

Eftersom jag inte filmat (bör göra det framöver) och eftersom jag lyssnade på Bobbis twitch samtidigt när han fick meddelandet att min kompis Brewwen och hans kamrater (nya spelare på servern de borde läst på reglerna innan) hade RDMat en polis och en rebell och att han bannade mig med som kom in långt in i situationen senare.

 (av någon konstig anledning var de båda tillsammans i NLA-område alltså polisen och en rebell vilket egentligen borde bryta mot RPG reglerna right?)

Händelseförloppet jag tror till och med de som bad Bobbi att banna mig, Brewwen samt några andra med kan beskrivas med att jag var och hämtade weed när jag var på väg tillbaks ut ur NLA området med min vita truckboxer och då fick jag reda på av Brewwen och de andra två som var prospekts i vår klan då får jag svaret av antingen Eric eller Raggarn "oh j**lar det händer saker här".

(Vi chansade nämligen på att gå in i området utan att betala, vilket kan ha sina konsekvenser , vilket vi är medvetna om det måste tilläggas)

Utan att ifrågasätta om Brewwen hade "engagat" vilket man inte tänker på fräser jag i full fart för att se vad som händer och då ser jag Brewen död och någon annan från NLA eller polisen, ingen aning vem av dem som är död.

Min första reaktion är  "ok då kör vi" eftersom brewwen inte svarar på group channel och jag försöker få en snabb reaktion om vad som händer.

Jag kommer söderifrån från weedfältet till den första checkpointen (N.L.A basen?) innan den stora avspärrningen och jag väljer att köra runt checkpointen och ser att en snubbe till kommer dit och skal attackera mina kamrater så det slutar med att antingen Raggarn eller Erik skjuter mot den andra personen som var där vilket jag reagerade med att köra över den personen när han siktar mot en av mina jag kör runt checkpointen och kör in via nordutgående riktning av ingången fräser igenom basen och ser han killen vid gaten typ och rammar över honom (viktig notis för att rätta där är att jag kör över den personen när han verkar att attackera min andra kamrat som sen slutar i att de som har riktade gevär mot varandra dödar varandra).

Efter det plockar jag upp Brewwen saker och Raggarns saker, de verkar ha lootat från någon av de andra snubbarna, så jag plockar upp det Brewwen hade på sig och sen körde jag därifrån.

Sen ser jag att någon i vårt gäng blir bannad för RDM (vilket jag då förstår att de förmodligen inte engaget) sen försvinner nästa på nästa, jag går in snabbt på Bobins twitch och får höra i hans twitch att alla vi har RDM:at vilket egentligen är ett grovt fel då jag enbart kommer in i situationen senare, vi snackar inte i TS utan group channel, Eric kunde inte heller förklara situationen riktigt. (en av de 4 som blev bannade)

Jag förstår att Brewwen får en ban de verkar ha RDM:at enligt TS:snacket med dem andra i NLA på kvällen

Eftersom jag är en distans iväg vilket förövrigt dem i NLA och den polisen borde kunna bekräfta, samt att vi kom i två olika riktningar jag hade precis plockat weed i en vit truckboxer medan de var på innåtgående riktning vid NLA:s bas/checkpoint i en zamak uncovered transport. Så hur kan jag vara involverad i detta förutom att jag vet att de är i närheten?

Och enligt dem N.L.A som jag snacka med varav den ena verkar varit med i situationen så skulle vi ha samordnat detta på något sätt eftersom vi är med i ett gäng tillsammans, saker är den skulle vi samordna något så skulle man inte köra in med zamak lastbilar och truckboxer, i alla fall inte logiskt sett, man åker inte in med en zamak transport för att kriga, rätt korkat.

Aja eftersom jag inte har några andra bevis än att få förlita mig på de som anmälde oss vilket sen det stod på skärmen att Bobbin accepterat, så begär jag en minskad ban eller att bannen tas väck enbart för att ha lootat mina kamraters kroppar, där jag tog upp magasin till 9mm samt någon dräkt från NLA och breweens balaclava plus att jag tog upp några mag av 5.56 mm (tog aldrig upp deras vapen för den delen, om de har filmat de sekvenserna så kan de nog se att så är fallet)

Så kortfattat är hade jag vetat att de inte engagat: eftersom via group channeln sa den andra raggarn tror jag han heter sa att det smäller och att det händer saker, min reaktion är då rätt enkelt vi kör  helt enkelt och nu visar vi dem.

4 dagar är fullständigt orimligt för mig men om de andra RDM:at är deras straff en självklarhet.

 

Nu skrev jag så ärligt som möjligt men eftersom jag inte har fler bevis men det verkar ju inte heller dem som satte dit mig och de andra ha och om de har så begär jag att de lägger upp det för att deras prövning skall bevisas, och eftersom de verkar vara närmare Bobin och känna han bra så då är det klart att han följer deras version vilket vore mest logiskt då han är i samma klan och förmodligen har band till dem.

Så jag hoppas åtminstonde på en minskning av bannen eller att den tas bort för att jag förtjänar inte 4 dagar.

 

Allt gott!

Otto

 

 

 

Edited by OttovonStauffenberg
Grammatiska fel samt att man kan förstå vad jag skriver :) !
Link to comment
Share on other sites

How to do a banappeal (template)

 

Create a new topic like this: "[ban appeal] *In-Game name*" (ie: [ban appeal] Jeppe Olsen)
 

Copy this template and answer the questions and statements below.

            Appeal Information

            Name: *Your in-game name* (optional: guid)

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened>

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.


     3. Wait patiently for a response

Link to comment
Share on other sites

Just now, J. Stalin said:

Ne, nu är jag nöjd :)

Skönt att höra att någon är nöjd åt den andras "lidande" men det låter ju som en av världens största folkmördare genom tiderna och det passar ju ditt nic (J.Stalin) :D !

Wop wop aja, då slipper jag ditt gnällande om att betala en heli. framöver ;) !

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Fisk said:

How to do a banappeal (template)

 

Create a new topic like this: "[ban appeal] *In-Game name*" (ie: [ban appeal] Jeppe Olsen)
 

Copy this template and answer the questions and statements below.

            Appeal Information

            Name: *Your in-game name* (optional: guid)

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened>

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.


     3. Wait patiently for a response

Btw Fisk startade upp en ny tråd med rätt start info så du kan gärna stänga ner denna tråden när du har tid och kan! :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Otto, 

 

Fick ett meddelande av John Doe (NLA) imorse, om att just din ban var felaktig, vid det nämnda tillfället när jag satt och streamade så sa dom ju som sagt åt mig att banna er alla.. 

 

Detta är nu fixat, och du är välkommen åter.

 

Btw, måste även säga att detta kan vara den bästa ban appeal jag iaf läst :)

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.