Jump to content
CvGaming

N.L.A


B. Lattman
 Share

Recommended Posts

du prata med fakir/nordqvist eller en annan lite högre rankad rebel antar jag dom lägger upp en röstning om dig sen få NLA rösta om dom vill har med dig eller inte :) har för mig att det är så det gå till någon som vet bättre kan väl rätta mig om jag har fel

Link to comment
Share on other sites

Så här är det, det är som att vara med i ett helt vanligt Civ gäng, bara det att du har en licens och är whitelistad rebell och kan därför spawna och handla i rebell checkpointen, dock har N.L.A andra regler och är en faktion som inte är till för att råna och döda, dom jobbar mest för att öka rp:et och få folk att trivas på ön! Polisen är också en faktion, fast dom kan spela både Civ och både Polis, dom har dock en prime-time att följa med tider där de endast får vara inloggade som poliser. Men är du rebell är du med i N.L.A och kan inte delta i ett annat gäng eller en annan faktion!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.