Jump to content
CvGaming

Ban Appeal [ツ] Umut


RoyalMeme
 Share

Recommended Posts

 Name: [ツ] Umut       

Date:  Kanske 1 år sen ? lite längre.

Reason: Vart bannad från CvG För att jag Var lite dum jag buggade mig in i [Cv-D] Karlens hus och tog ganska mycket saker och överförde till mitt hus detta slutade att han kom på mig när jag stog i hans hus och skulle sno lite mer saker, Och som jag just nu ångrar ganska mycket. Mitt namn Var Något med Sparkel när jag vart bannad .

 

Jag har nu spelat på NordicRP Och tycker den har dött nästan så vill börja spela på denna server igen. Vart bannad av Afriel och han sa att jag var välkommen att skriva en ban appeal om kanske 1-2månader och tiden åkte förbi och jag skrev aldrig någon Ban appeal så nu gör jag det 1 år efter och har mognat på mig, och förstår att man inte ska hålla på som jag gjorde och jag vill gärna börja spela på denna server igen /mvh Sparkel Och det kommer inte hända igen !:drinks:

Link to comment
Share on other sites

tidsuppfattningen på folk är bedrövlig...


Du började spela på cvgaming 2015-08-14(första gången du connectade till våran server)

 

Jag minns inte exakt när du blev bannad men vi kan ju rätt lätt konstatera att det inte gått " Kanske 1 år sen ? lite längre. "

 

Vänligen gör en ny ban appeal om 6månader, för att göra det enkelt för dig. "2016-08" Tidigare än så tänker inte jag kolla på ditt ärende.

 

Mvh Bobbi

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.