Jump to content
CvGaming

Hustle tar en paus.


Ludwig
 Share

Recommended Posts

Hej allihopa.

Idag har jag kommit fram till att jag kommer att ta en paus från framför allt Arma men även ifrån servern. Detta beror på olika anledningar men en av dem är att jag känner att jag har blivit sviken av många, dels att servern inte är den samma längre. Allt tas för seriöst imo, kom ihåg att det är ett spel som man spelar för att han kul.

Iallafall om det nu skulle bli slutet för mig vill jag iallafall tacka några personer. 

Vill tacka Rasmus som tog in mig i poliskåren första gången 15 september 2014.

Vill tacka GW som gjorde mig till support och Goatis som lärde mig ALCn och även hjälpt mig genom saker om jag har behövt hjälp.

Vill tacka Jonas för att du alltid har funnits där om man vill prata om något. Om något händer vill du alltid reda ut det.

Vill tacka Stanford och Daniel/D. Wayne och Clabbe som har varit med mig under tiden jag har spelat på servern, hade inte varit samma utan er.

Vill tacka Legacy som jag hade sjukt kul med förut back in the days när vi satt o lyssnade på musik o lirade arma :).

Vill även tacka Afriel för att han gav mig en sista chans som Support, även om jag har svikit han de andra gångerna.

Vill tacka Carpen och Vogelturken (vet att de inte kan se de) som tog in mig i N.L.A.

Vill tacka Amadi och SavaGE som tog med mig i Cv-D. Hade det sjukt roligt under den tiden! :)

Andra personer som jag vill tacka: VisionPie, A. Karlsson, Fiskarn, Feroz, Jorma, Bracket, Macares och många fler!

 

Som sagt, bara en paus hittills, beror helt på vad som händer med servern och vem som stannar och vem som lämnar. Självklart kommer jag tillbaka om jag får suget tillbaka. 

Kommer fortfarande hjälpa folk som support, kommer dock inte vara lika aktiv då det är mycket nu i skolan.

Link to comment
Share on other sites

Nu hoppas jag du har Tänkt över det till 100% så du inte gör som mig. Jag tänkte mer eller mindre shit det kommer bli såhär. Vilket sen i efterhand mer eller mindre blev ett impulsbeslut vilket jag nu i efterhand ångrar något enormt! Jag skulle väntat och se om det verkligen skulle bli så som jag trodde. För uppenbarligen så kan jag inte förutspå hur det ser ut!

 

ifall du nu har gjort det så tycker jag det är skit tråkigt! Tycker om dig och din Fågel! Du må sjunga otroligt "fint" men är ändå jäkligt söt! Haade så jättebra Hustle ta du en liten paus så syns vi snart igen! :wub:

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.