Jump to content
CvGaming

Im leaving


B. Lattman
 Share

Recommended Posts

Hej jag har lite sorgsna nyheter för er, fast ni bryr er säkert inte. så jag ska lämna community och servern för några år för jag vill ta som en lång paus. så ses då kanske fast ni kommer säkert inte känna mig för jag har bytt namn/avatar och allt. så jag ber om ursäkt för allt jag har ställt till och säger varsågod till alla som jag har hjälpt så ses vi kanske om några år :(;) det finns ju några orsaker: jag verkade va lite ung och jag bara vart trött. på alla mina topics och min dator setup va inte så redo för sånnt här och sånt men. ja som jag sa jag lämnar servern och communityt imorgon eller nåt så ses vi om några år :( och tack för all hjälp / suppot!

Edited by BattleMan
Link to comment
Share on other sites

Just now, BattleMan said:

Hej jag har lite sorgsna nyheter för er, fast ni bryr er säkert inte. så jag ska lämna community och servern för några år för jag vill ta som en lång paus. så ses då kanske fast ni kommer säkert inte känna mig för jag har bytt namn/avatar och allt. så jag ber om ursäkt för allt jag har ställt till och säger varsågod till alla som jag har hjälpt så ses vi kanske om några år :(;)

Varför kommer detta sig?

 

Tråkigt iaf! Hoppas vi syns!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.