Jump to content
CvGaming

Stefan.Ö Säger Hejdå


Stefan.Ö
 Share

Recommended Posts

Hallå Alla jag har bestämt mig för att ta en pause pga jobb och andra saker. Det var drykt ett år sedan jag gjorde de sist vet inte hur länge det kommer vara det jag vet just nu är att jag kommer börja spela när tanoa kommer ut. Kommer fortfarande sitta i ts och kommer spela på servern när jag kan. Så hejdå ses på tanoa! 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Alltså jag har inte lirat tok mycket i gäng med dig Stefan mig jag måste bara säga att du är tamej fan en av de skönaste personerna som jag någonsin träffat. Du har satt ett stor leende på många spelare:)

Tack för det här året så ses vi snart igen!
 

Link to comment
Share on other sites

Tror denna tråd hamnat under fel forum, såvida den inte ska ses som underhållning. Det håller inte med denna totala forumsanarki som råder nu när både announcements, introductions, general discussion och nu media används för att ta farväl/gråta ut. Nästa steg blir väl att ARKarna börjar ta upp plats i vårt mediaforum med bilder på sina level 70 katter, gud förbjude. Kom igen nu, det är inte svårt.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.