Jump to content
CvGaming

Englund / Dimitri lämnar !


Dimitri
 Share

Recommended Posts

Vilken resa det har varit men nu slänger jag in handduken. Började spela här ett bra tag sen, törs inte skriva datum då Jonas blir lite grinig om man skriver fel :ph34r:.. haha! (Du får gärna kolla upp om du kan).  Meen kan ju lungt säga att det har gått ett bra tag. Min resa började med att jag träffade Norren och vi flög tillsammans och sålde slavar, sedan övergick det till ADL och den historien vet dem flesta. Fick chansen att vara support TROTS adl och det är enligt mig ofattbart. Men det gick ju som det gick, eller hur Afriel? :lol: 

http://www.twitch.tv/r3dimitrirascalov/v/22750991

http://www.twitch.tv/r3dimitrirascalov/v/17943285 (nykter)

 

http://www.twitch.tv/r3dimitrirascalov/v/27480560 (Varning, sänk volymen till lägsta!)

Stort tack till Jonas, Norren, Standford, Afriel, Goatis, Eurozze.. Med flera Lycka till Cvgaming! Tack & bock

 

PS! Använder gärna mitt rum i ts x) 

Edited by Dimitri
Link to comment
Share on other sites

Trist att se dig lämna Englund. Vi började ungefär samtidigt på servern, vi tillhör dom få som har rätten att bära titeln Oldschools. 

Hoppas du kommer tillbaka  när du känner att du fått  den break du behöver. Annars ses vi väll i tanoa? 

Link to comment
Share on other sites

Tack själv dimman, vi har haft många roliga stunder (NLA,APD,EL CARTEL)

 

Hoppas att se dig på servern snart igen, denna gång i mitt lag så jag slipper mörda dig hela tiden ;)

 

Tills dess; Hare gött! så hörs vi på TEJMPSPEJK! LiKd6qkdT.gif

 

Link to comment
Share on other sites

Ett litet minne till dig! <3
Tror du hade en video från din POV på din Twitch? Anyways, detta var nog första gången av många som jag lyckades döda dig.
Du får ha det bra Dimman! Som Afriel sa, vi ses väl på Tanoa?

 

Edited by KayTac
Link to comment
Share on other sites

Hmm, Englund du vet att jag alltid gillat dig. I första början för ett år sedan lite mera så tog du och Norren in mig i Medic styrkan. Jag kan inte göra något annat en att säga ett djupt tack för det. Sedan har vi spelat tillsammans i polisen. Jag såg upp till dig har alltid gjort det. Saknar dina Katiba, Rco, Silencer och 10 magasin kitt jag fick köpa av dig för 250k under ADL tiden, hahha. Du vet var du har mig och behöver du hjälp med något är det bara att höra av sig! Hörs i Team-Speak och i Tanoa.  :wub:

Link to comment
Share on other sites

@Kebre kommer aldrig glömma jetplanen då jag råkade skjuta någon missil in mot kavala :) och ingen av oss kunde komma tillbaka till marken utan att crash landa goda tider ^^ 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Kebre said:

Tackar alla utom mig o då var det typ bara jag som såg till att du fick en andra chans..

Inte heller nämns de jetplan som jag fixade en gång i tiden.

UPPROR :/

Trodde det var hemlighetsstämplat!:ph34r::drinks: Tack Kebre & Goatis såklart :wub:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.