Jump to content
CvGaming

[LW]- Johan Lake bannad duping


Lake
 Share

Recommended Posts

[Ban Apeal] Johan Lake
Name: [LW]Johan Lake
Date: 2015-10-23(ungeför jag kommer inte ihåg exakt)
Reason: Hej för ett tag sedan så var jag inne på serven och började köra som en vanlig spelare, när jag blev lite bättre på spelet och fick mer gear så tyckte spelet var som roligast, men sedan hände det gång på gång att jag blev dödad direkt efter en fight och det ledde till att jag förlorade mycket gear och det var därför jag böjrade med att dupa, jag förstår nu att det tjag gjorde var fel och kommer självklart inte göra om det för att jag har inte hittat någon server på samma nivå som eran, jag har väntat ett bra tag att skriva den här pågrund av att jag vill visa er att jag fattar att jag har gjort fel och därför tar jag mitt straff, men därför frågar jag nu om jag skulle kunna få en andra chans att komma in på serven pågrund av att jag saknar ert comunity. Jag kommer inte dupa någongång igen pågrund av att jag vet själv vad som kommer hände sedan så tycker jag att det förstår spelet nu när jag tänker på det i efterhand pågrund av att man slutar bry sig om gear. Min första instingkt var att protestera så jag skrev till Afriel men jag slutade med det pågrund av att jag förstod att ni hade gjort rätt sak.
Mvh Johan

bannad av Afriel

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej, du har alltså gjort något som vi ser riktigt hårt på, att dupea/exploita är bland de mest spelförstörande du kan göra. Sånt beteende vill vi inte ha på servern och vi känner även att du inte är värd en andra chans riktigt än.

Du är välkommen att skriva en ny banappeal om 2 månader. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.