Jump to content
CvGaming

3 police officers 2/11/2016 2:08


drivald
 Share

Recommended Posts

 

        Name: *Your in-game name* Dennis dank

        Offender-Name: *Offender's in-game name* 2 pollice officers you will see in the vid 1: A.P.D C. Lavoshkin 2: A.P.D mr:gray for bringing a armaed uh-80 ghosthawk

        Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2/11/2016 1:45

        Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. : they got 3 hostages killed that is fail rp on there part and had a armed gosthawk when we never stole any armored vechil 

video : 

Link to comment
Share on other sites

Min första Ban req.. fan vad underbart på 1.5 år som polis ^^

Synd att den var så dålig :)

 

Ja! Vi hade en Armd för jag hade ingen vanlig i garaget.. servern hade kraschat mina 3 st som jag hade och inte orkat bryt mig om att få de refundad.

Men:

  1. När jag plocka ut Helin tömde jag den på amo för om jag skulle dö och någon kom över den. Ja finns vittnen på det. Även en stream som finns kvar :)
  2. Vi är bara 2 Poliser. Jag i Helin och Lavaskin på marken. (Ja ni får stryk av en polis.^^)
  3. Ni säger inget utan bara börjar skjuta vilket innebär felaktig engege mot oss polisen.
  4. Om ni menar att killarna som ni har stående där måste ni säga att ni har gisslan och vill förhandla. Men inget sägs utan ni börjar bara skjuta, utan ett enda ord.. =)
  5. Sen avrättar ni de killarna som har inget annat gjort än lytt er??
  6. Jag kan omöjligt skjuta något ur min helikopter då jag faktiskt flyger den. Så vad har det för betydelse?
  7. När jag flyger i Helin ser man att det står Gattling gune 6,5mm är i röd text. Vilket innebär att den är tom.

     

Så ska jag vara ärlig så borde ni ta bort denna bannen då vi har nog en ganska klar bild om vilka som gjorde fel =)

 

Länkar med min stream om det ändå skulle vara några tveksamheter..http://www.twitch.tv/judgegray/v/43326320

1h 22 min är det ganska skönt RP där jag platerar bevis på en kille som vi har lite kul med.
1h 37 min - 1h 43 min är väl där det börjar som kan vara intressant.


 

 

 

Väl mött

Mr. Gray

Link to comment
Share on other sites

I don´t understand what they did wrong... ? You didn´t tell them that you had hostages... fine they had an armed ghost hawk out which is wrong by the police, the ammo is empty though so it doesn´t have any effect in this situation...

 

Declined.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.