Jump to content
CvGaming

Ban Req A.P.D


Teechy
 Share

Recommended Posts

        Name: Krayroski

        Offender-Name: [A.P.D]

        Date: 2016-02-13 - Runt 23.15

        Reason: RDM. Vi har inte fått någon engage då virre stack därifrån.

Bevis: 

Vi hörs på lan //Kray

Edited by Teechy
Link to comment
Share on other sites

Snackade med Tintin och han la en engage eftersom han hade sett någon på övervåningen. Eftersom du uppenbarligen är MLG parkour så märker jag att du "överlistade" polisen i det fallet, dock så vet jag även att polisen tillkallade medic som man gav tillstånd att ressa er, varpå ni fortsatte att skjuta poliser och man då antog att situationen var grön att fortsätta och striderna även fortsatte. Därför finner jag det rätt löjligt att komma med någon sånt här i efterhand. Ifall ni tappade saker som ni INTE fick tillbaka när polis gav TILLÅTELSE att ressa er så får ni gärna höra av er till mig, men vidare i denna ban req tänker jag inte gå.

Link to comment
Share on other sites

Vi fick ress ungefär 10-15 min efter att vi dog. så fort vi blev ressade så blev vi ihjälskjutna även om jag skrek till och sa att dom inte skulle skjuta mig för mitt vapen har buggat bort, då avrättar ngn polis mig när jag står halft afk och ska skriva. Det är ju grov RDM då vi inte hört ngn engage. Hade vi inte blivit skjutna där hade kanske fighten sätt helt annorlunda ut och köper inte detta. Vi frågade efter refound men fick inget svar på 20 minuter. så vi ansåg att det var grönt för att lägga BAN req.

Sedan har den som engagear en plikt att se till att motparten hör engagean. 

Ban reqen ligger uppe för att jag och vezza blev rdmade. Vi bad om refound men fick inget. Nu när jag lagt ban reqen så ska ni helt plötsligt ge refound. Jag har läst någonstans att om en ban req ligger uppe så ska refounden ha tatts innan den lades upp och inte efter. 

Link to comment
Share on other sites

När jag fick min ress så tog jag upp mitt vapen, hölstra och försökte springa däirfån. Savage dödade mig dock typ 3s efter jag började springa. Så det där du skriver Legacy stämmer tyvärr inte riktigt :/ Och känner att din bedömning är väldigt partisk just nu.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vezza said:

När jag fick min ress så tog jag upp mitt vapen, hölstra och försökte springa däirfån. Savage dödade mig dock typ 3s efter jag började springa. Så det där du skriver Legacy stämmer tyvärr inte riktigt :/ Och känner att din bedömning är väldigt partisk just nu.

 

1 hour ago, Teechy said:

Vi fick ress ungefär 10-15 min efter att vi dog. så fort vi blev ressade så blev vi ihjälskjutna även om jag skrek till och sa att dom inte skulle skjuta mig för mitt vapen har buggat bort, då avrättar ngn polis mig när jag står halft afk och ska skriva. Det är ju grov RDM då vi inte hört ngn engage. Hade vi inte blivit skjutna där hade kanske fighten sätt helt annorlunda ut och köper inte detta. Vi frågade efter refound men fick inget svar på 20 minuter. så vi ansåg att det var grönt för att lägga BAN req.

Sedan har den som engagear en plikt att se till att motparten hör engagean. 

Ban reqen ligger uppe för att jag och vezza blev rdmade. Vi bad om refound men fick inget. Nu när jag lagt ban reqen så ska ni helt plötsligt ge refound. Jag har läst någonstans att om en ban req ligger uppe så ska refounden ha tatts innan den lades upp och inte efter. 

Hej! Varken någon av er bad om refound igår. Så det där låter väldigt skumt. Ni blev ressade. Vi lät er va där sen så sköt Caden(aki) ihjäl en av oss. Vilket resulterade i att en av oss Poliser skjöt ihjäl er! 

Link to comment
Share on other sites

Ja men det är eran skyldighet att se till att han är på övervåningen inte våran? Har inte vi fått någon engage så är det RDM. vi har inte fått något ultimatum = RDM. Vi har inte ens hört ett ord från er. RDM = inte okej... Det du påstår är att om man TROR att någon är i ett rum så har man kos. Ni hade väll kunnat göra som vanligt och 3rd persona med eran hunter så hade ni ju vetat om han var där eller inte. men ah okej. Jag skiter fullständigt om du stog och skrek till thorstens j**la fjärt som var kvar i rummet. Han var inte där = ingen har hört ett skit, ni skjuter på oss som inte fått ett ultimatum, och ni tycker det är okej. då gör jag likadant om ni kommer undan med det. engagear på en knarkbuske för att jag tror tintin sitter där. skjuter ihjäl alla andra. sedan skickar jag en video på när jag engagear en knarkbuske... låter ju som om ni köper den bortförklaringen här iaf.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Teechy said:

Jo bachne vi skrev till p.bracket flertals gånger. och fick inte ens ta ett nytt andetag innan jag dog igen, utan något vapen i närheten.

Varför skrev du inte det till mig? 

För det enda jag fick var. Banreq. Banreq. Banreq och jo men du kanske en sak till banreq. 

Link to comment
Share on other sites

känns konstigt att detta inte skulle gå att lösa med refund? APD engagear i tron om att han är kvar i rummet obviously... shit happens tror inte detta hänt någonsin tidigare.

 

Kray: din resonering med en knarkbuske får mig att vilja spy på mig själv...

 

Återkom med huruvida denna ska lösas med refund eller om ni vill att personen i fråga faktiskt ska bli bannad för något som är glasklart är att ni inte hört engagen tack vare thorstens ninja escape :-)

 

*yes gör ett undantag då vi i normala fall aldrig tillåter en refund när banreq är uppe, tycker dock detta är ett extremt olyckligt fall*

Link to comment
Share on other sites

Well.. tycker det är tragiskt att du resonerar som du gör, finns förmodligen en anledning till varför polisen i retur inte är speciellt intresserade utav att rollspela med Er.

 

Till Topic: Eftersom Tintin är den som lägger engagen så anser jag att det till 99% är hans fel att Bachne skjuter då han skjuter i tron om att det är engageat (det beklagar mig att jag ska behöva banna dig för det här Tintin då jag vet att du inte direkt gör något fel med flit utan du gör det i godtro)

Därav så kommer jag lägga 1 dags ban på Tintin för felaktig Engage, Jag kommer även lägga 1 dags ban på Bachne som faktiskt dödar er i tron om att det är engageat.

Hårdare straff än så tänker jag ej lägga.

I fortsättningen så har vi även diskuterat inom Admins att vid en raid så kommer APD ha kos i fortsättningen precis som det civila gänget har (eftersom vi ökat raid tiden till 20 minuter)

Så att ett liknande scenario skulle hända i framtiden är omöjligt.

? Har därmed avsagt sig rätten till Refund, case closed.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.