CvGaming

[L.D] ChefN fel bannad

Öberg

Tjenare, det va så här att ChefN hoppade ur polisbilen hela tiden när han va restrainad för att han ville ha sin ticket. (Polisen hade sagt att han skulle få en) Men istället så skulle dom köra i väg med honom någonstans och det ville inte ChefN så som sagt hoppade han ur bilen hela tiden. Jag har pratat med polisen om detta och dom ville åka därifrån för att dom blev hotade, men dom sa INTE att dom skulle därifrån för att dom blev hotade.

Jag tycker dom borde ha sagt att det va därför dom skulle åka därifån för att dom blev hotade, då hade han ju följt med men istället så blev han bannad i 2 dagar för att utnyttja (kommer inte ihåg)

Jag tycker det är en felaktig ban och ska tas bort

We've already discussed this enough, 
People like Chefn is ruining everything good by this game by breaking the game rules, and then refuses to accept the consequenses.
I'm not gonna remove any ban when people can't even accept the fact, that what they did was wrong, and repent.
I as an admin have a responsibility to remove threats to the server, hacker or "just" a rulebreaker doesn't matter, they will all be dealt with

I had an encounter with you guys earlier, you were trying to get someone banned even though another admin had already dealt with then matter.
Going behind admins backs isn't something we can have here and therfor I gave you a warning. 
And now he did something like this. 

He's abusing game mechanics and using it to troll the police. 

rejected.jpg