Jump to content
CvGaming

Ban Appeal Glund


Glund
 Share

Recommended Posts

Name: Glund

Reason: Force Respawn från början och nu GameHack #38

Jaha då var det dax att börja skriva varför jag blev bannad och detta kan jag tyvärr inte svara på men jag kan berätta hur det gick till.

Det var jag och min polare som skulle in och lira, jag klickade på join game via steam sedan när jag kom till vart jag skulle spawna så klickade jag på någon stad (kmr inte ihåg vilken) men jag klickat så blev jag insta bannad för force respawn och nu när jag försöker joina så står det Gamehack #38 (Blev bannad för någon månad sedan)

Hoppas på att bli unbannad :)

Link to comment
Share on other sites

Jag är hans kompis som brukar lira med han och kan säga hur det såg ut från min synvinkel.

Jag gick in på serven och spawnade i Kavala, jag bad han komma in på serven och han joinade, sen när han valde stad så typ sa han att spelet krashade eller stängdes av på något sätt.

Sen bad jag han starta om spelet och när han gick in sen vart han bannad för force respawn så omöjligt att han kan ha gamehackat då han bara varit inne på typ 2H totalt!

Link to comment
Share on other sites

Kan börja med att tala om att Game hack #38 är en automatisk ban. Alltså inte en vi lagt.

Vi kör BEC på våran server, du godkänner att det ska söka igenom din dator när du startar arma. Vad den har hittat är Cheat engine.

Nu vet jag inte om du har använt det för o fuska på java spel på nätet, eller på något annat spel. Men det är vad du är bannad för. 

Oftast när personer som är banande för #38 för veta att det är just "Cheat Engine" så brukar dom förstå varför..

 

Är även bans vi brukar lyfta om vi kan få en förklaring vad du använt det till! 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Afriel said:

Kan börja med att tala om att Game hack #38 är en automatisk ban. Alltså inte en vi lagt.

Vi kör BEC på våran server, du godkänner att det ska söka igenom din dator när du startar arma. Vad den har hittat är Cheat engine.

Nu vet jag inte om du har använt det för o fuska på java spel på nätet, eller på något annat spel. Men det är vad du är bannad för. 

Oftast när personer som är banande för #38 för veta att det är just "Cheat Engine" så brukar dom förstå varför..

 

Är även bans vi brukar lyfta om vi kan få en förklaring vad du använt det till! 

Aha :P

Lirade Euro Truck och fixade lite cash via Cheat Engine och måste råkat glömma stänga av det efter jag använde det :D 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.