Jump to content
CvGaming

[Ban Req] Tok RDM/Tok Engage V3


Barre
 Share

Recommended Posts

    Request Information

        Name: [Medic] Bartowski / [Medic] Lyle / [Cv-D] Jeppesson / [Cv-D] illmeister / [Cv-D] Bob Ross

        Offender-Name: Matty, [wiz] Hermoine Ranger & [wiz] NilzzoN

        Date: 2016-02-15 - <23:00 - 23:50>

        Reason: Som bevisen nedan visar så inträffade detta just utanför safezone Kavala. De anklagade tillhör samma gäng men alla utom Matty har tagg. Det börjar med att Matty engagear illmeister på ett konstigt sätt och innan illmeister hinner reagera så skjuter de ihjäl Jeppesson först. Sedan bestämmer de sig för att loota tillsammans(samarbete utan tagg). Ett tag senare så börjar de skjuta in mot safezone emot mig och när Lyle åker ut ur safezone så blir han också ihjälskjuten. Jag lägger ju denna ban req efter NilzzoNs "Hejdå" post och till dig vill jag säga att detta var ett ganska dåligt sätt att ta farväl på.

Cv-Ds bevis: 

iyiwr6.jpg

61411943aadeda05daff3d8ac7514ccb.png

Lyles video: 

 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, NilzzoN said:

kan ju dock säga att jag inte dödade någon och lootade ingen.. .men aja som sagt hade...

Ja då kan jag väl slänga upp en liten snutt från min synvinkel när man hör att du säger att de är NYA och aldrig har spelat men ändå så säger du som en erfaren spelare "loot him, loot him!".

Att du inte bryr dig vad dom gör heller är ju inte heller så bra uppvisande.

 

Link to comment
Share on other sites

ACCEPTED!

Matty is suspended 5 Days from the server for RDM + Cooperation without gang tag!

Nilzzon is suspended 3 days from the server for Cooperation.

Hermoine Ranger is suspended 3 days for cooperation. 

// Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.