Jump to content
CvGaming

Ban request [A.R.F]


anden
 Share

Recommended Posts

Name: [T.s.S] [Pvt] AndeN

Offender-Name: [A.R.F]Alexmahone (han jag skriver med på sms) [A.R.F]Vegz och [A.R.F]HarrierHawk (båda dom är där och är med i scammningen) [A.R.F]HarrierHawk (han var nog med i scammningen också men såg honom inte, han kunde dock vara personen som sprang en bit bort vid 20 minuter in i videon)

Date: 2016-02-16 tid- runt 17:30

Reason: Jag frågade runt på servern om folk sålde västar eftersom jag behöver några. Jag frågade en kille i [A.R.F] och han sa att han hade 3 stycken som han kunde sälja till mig. Han sa att vi skulle mötas vid dp15 och då tänkte jag att jag förmodligen skulle bli scammad så då skrev jag till honom att om han skulle råna mig skulle det bli scamming och så frågade jag om vi kunde göra bytet i safezone istället men han sa att han skulle gå snart så då tänkte jag "visst varför inte bara åka dit, scammar han mig så reportar jag han bara för scamming". så jag åker till dp15 och ser han där. jag frågar om han har västarna och då hör jag att någon engegar mig från ett hus, när dom är klara med engagen säjer jag till dom att det dom gör är scamming men dom bryr sig inte utan fortsätter bara. Ja Jag vet att jag gick off-rp under rånet men ville bara att dom skulle veta om att det är scamming som dom gör.

Video bevis:

Sorry för dålig kvalite

 

Om ni behöver mer info om allt så skriv till mig på ts, sitter oftast i mitt gangs rum.

 

Edited by anden
Link to comment
Share on other sites

Jag skickade också ett sms efter jag vart dödad där jag skrev till dom att dom skulle refounda allt jag hade och mina 900k vilket dom inte svarade på på 5 minuter

Link to comment
Share on other sites

[A.R.F] AlexMahone , [A.R.F] Vegz and [A.R.F] HarrierHawk bannade 7 dagar för Scamming.

Ni ska vara jävligt glada för att vi inte perm bannar er eftersom Scamming är något vi verkligen INTE accepterar. Händer något liknande igen så kommer ni bli permade utan tvekan. 

 

@anden , kontakta mig på TS sen när du ser det här.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.