Jump to content
CvGaming

Kul att vara tillbaka, eller nja kanske


NorreN
 Share

Recommended Posts

Efter en lite pause från Cv är de kul att vara tillbaka och se att saker inte har förändras ett dug. Att vissa civila spelare aldrig ändrar sig.

Varför känns det så att nya spelare stannar 90% och pratar med om allt ifrån hästkrafterna i fordonet man har eller att de jobbar som koppar försäljare, och att man kan prata och ha trevligt.

Men äldre spelare som dessa [?] knappt kan öppna sin min förutom när de skriker halsen av
" This is bla bla bla, I want your gear! but first I want to kill you so I get a hard on.."

känns som de aldrig kommer att ändras..

https://vid.me/wJEb

Link to comment
Share on other sites

Vill bara börja med, Välkommen tillbaka NorreN!

Jag gick med i Unknown(igen) typ för 2-3 timmar sedan. Jag har spelat medic på fulltid i ca 3 veckor och då har man ju RP:at en hel del och man märker på hur tråden är uppbyggt att du är rätt så besviken på rollspelets nivå så jag vill jätte gärna att du drar iväg ett meddelande på teamspeak till mig så får du jätte ge lite tips på hur du vill att vårt bemötande ska vara mot er i sådanna situationer och som jag sedan kan förmedla vidare tills dessa spelare. Hoppas att ni ej drar alla unknown över samma kam, så som vi inte drar alla A.P.D över samma kam. 

Tack på förhand :)

//Bartowski

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Tack, jag och Goatis kikade på detta och bestämde oss för att banna krayroski i 5 dagar för lack of roleplay.

 

Låser även tråden då det inte kommer komma något vettigt ur denna tråd, Är sjukt besviken att sånt där ens förekommer på servern.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.