Jump to content
CvGaming

P. Bracket och Max Samuelsson/ APD och SPD


Nemo
 Share

Recommended Posts

25 minutes ago, luckiiee said:

Som Nordqvist säger, de är första gången ja sett ordentligt rp från er.. skitkul, fortsätt så =) men stämpeln att ni är dåliga på att rpa försvinner inte efter ett rp =)

Skall jag vara rak i ryggen(som er) och säga att ni bara engagar varje gång man försöker gå fram till er, så blir det en fruktansvärd dubbelmoral. Precis så, borde ni tänka. Tro det eller ej Luckie, ni engagar oss exakt lika mycket som vi gör det på er. 

Denna spänning emellan är ingen enskilds fel, vi båda har åstadkommit detta. Och för att konstatera att att vi spelar fult, håller jag helt med om. Men återigen är inte vi den enskilda parten som gört. Sekunden ni har övertag gör ni precis som oss.

Link to comment
Share on other sites

Kupa, anledningen till varför tålamodet för rp med er blivit väldigt kort har ju sina grunder i nånting, jag har inte haft nån möjlighet att inleda ett rp med er ännu då jag inte träffat på er (annat än som backup vid fights). Jag hoppas att jag och vi får flera rp situationer och inte bara krig hela tiden. Jag är fullt medveten om att polisens rp mot er har varit lågt senaste tiden, men somsagt det kommer ju från nånting också :)

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, luckiiee said:

Kupa, anledningen till varför tålamodet för rp med er blivit väldigt kort har ju sina grunder i nånting, jag har inte haft nån möjlighet att inleda ett rp med er ännu då jag inte träffat på er (annat än som backup vid fights). Jag hoppas att jag och vi får flera rp situationer och inte bara krig hela tiden. Jag är fullt medveten om att polisens rp mot er har varit lågt senaste tiden, men somsagt det kommer ju från nånting också :)

Jo, anledningarna till detta är ju Unknowns handlingar när jag var polis. Är väl medveten om det.. 

Gillar inte och ha en stämpel om att jag inte kan rpa dock.. 

hfwD1pt.jpg 

:D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.