Jump to content
CvGaming

-Zacharias Lämnar-


Zacharias
 Share

Recommended Posts

Hej allihopa!

Jag har under en längre period övervägt att lämna Cv-Gaming av olika orsaker. Många olika åsikter samt personliga tycken. Jag kommer inte börja snacka en massa skit här. Utan kommer tacka för min underbara tid här! Vill även påpeka att detta inte har något med Unknown incidenten att göra! Men det jag vill göra är att tacka ett fåtal personer! Goatis: Jag tackar för ditt förtroende och för att du tog in mig Support kåren, det har varit en ära. Jonas: Tack för allt stöd du gett mig du har väglätt mig hjälpt mig du har gjort allt som gjort att jag lyckats. Stanford: Du tog in mig i poliskåren två gånger gav mig förtroende och en plats i poliskåren! P. Bracket: Du bettyde mera för mig en vad du någonsin trott eller förväntat lite som en pappa. Tackar även alla andra spelare på servern som gjort min tid här möjlig. Vill även tacka alla som gett mig sitt förtroende att hjälpa dem med sina hus och grejjer som inte funkat. Nu simmar er lilla Finne iväg mot nya och större äventyr. Men vem vet kanske vi syns någon dag.

(Vill även att Admins tar bort alla mina Support tillgångar)

Med vänliga hälsingar: Zacharias

Link to comment
Share on other sites

Hoppas du VERKLIGEN har tänkt över detta nu så du inte gör ett impulsbeslut som jag gjorde. 

Tråkigt att du har valt att lämna.

Ifall du nu har gjort detta så hoppas jag vi synes igen! Hade bra sålänge! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.