Jump to content
CvGaming

Krayroski flyttar till Tanoa


Teechy
 Share

Recommended Posts

Jag gjorde en post där jag skrev att jag faktist tänker dra mig bort från communityn. Dock vart posten kanske lite fånig och jag vill egentligen just nu bara göra rätt för mig och visa respekten till communityn som den förtjänar. Spelat väldigt länge länge på servern och är en stolt 900:de spelare som connecteade till servern. Trodde aldrig att en community kunde vara så beroende av oss som spelare vilket gör just denna communityn så unik. Folk må hata varandra och det har jag själv gjort. Haft mycket kritik mot mig där bobbi alltid stöttat mig. Samt har communityn gett mig nya vänner som jag förmodligen kommer hålla kontakten med under en längre period. Dock vill jag bara säga förlåt till alla som fått fel bild av mig och tacka dom personer som gett mig chansen att visa att jag inte är den personen dryga krayroski. Med det sagt hoppas jag verkligen att en Tanoa server kommer upp och att vi ses där. Om inte det så ses vi på Dreamhack.

We are the Unknown, We do not forget, We do not forgive, Expect us! hahah ;)

Ha det bra, hörs på lan!

////Kray

 

Link to comment
Share on other sites

Du får ha det så bra Kray, Lycka till med vad du nu väljer att göra så hörs vi när Tanoa drar igång!

 

PS: Det är såna här poster ni borde skrivit från start så hade det aldrig blivit något drama!

 

//Jonas

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.