Jump to content
CvGaming

Fortsättning följer #Unknown


Barre
 Share

Recommended Posts

Hallå Hallå! 

Jag tänkte bara göra en annan version av Kupas post angående Unknown.

Som majoriteten vet så har det hänt en hel del ikväll när det kommer till Unknown så det behöver jag inte ta upp.

Det jag egentligen vill meddela är vad som kommer att hända nu. För att ge så klar bild som möjligt så skruvar jag tillbaka klockan lite grann.

I november/december 2014 så mötte jag en person ingame vid namn Virre Goodman. Tillsammans så mötte vi även tako, jeppesson och kappes. Vi gjorde ett gäng som hette NATO. Månaderna gick och Nato kom aldrig riktigt ur "rook" stadiet så gänget lades ner. Vi gick alla skilda vägar och till olika gäng såsom T.U, SC, Cv-D mm... ännu en gång, månaderna gick och i slutet på September / början på oktober 2015 så vart vi återförenade men denna gång så hade var och en tagit med sig ett par medlemmar från diverse gäng man hade spelat i. Vår ledare fick bli Lallish. Jag personligen var extremt glad över vilka personligheter vi hade i gänget. Vi hade allt från seriösa, argumenterande människor såsom Kray, vi hade troll som thorsten, vi hade en vevare som lallish, vi hade en sur fan som Ray, vi hade dom som knappt kunde prata svenska(kupa), vi hade helt efterblivna spelare såsom Hejsan och HedmaN. Men framför allt så hade vi kul. Tyvärr så gick det till ett stadie där vi alla vart hatade av alla på servern. Det gick så långt att Jonas satte ner mig från medic chef för att jag inte ville stå ansvarig för deras bans. Det var kaos. Efter DHW2015 så blev lallish bannad och jag lämnade för en annan community i ca 1 månad. Under tiden jag var borta så bildades gänget Unknown. Ett sista hopp för att vi skulle kunna räta upp vårt rykte en gång för alla. Vi hade en agenda, vi hade RP och vi hade gangland etc... Men tyvärr så blev även Unknown smutskastade ännu en gång och jag lämnade då för att jag ville inte hamna i trubbel som förr. Efter 3 veckor fulltids spelande som medic så gick jag tillbaka till Unknown och då fick jag ett X antal meddelanden där det stod något liknande "Varför gick du med i Unknown? de är ju hatade av alla". Jag tänkte ärligt talat efter men sen kom jag på relativt snabbt varför. Det var den simpla anledningen för alla som var i gänget. Grabbgänget.

Medan vissa är bannade och på paus så är det nu jag och Feroz som är i gänget. Vi kommer att fokusera på RP och hålla igång så länge som möjligt. 

Jag vet att majoriteten av spelarna hatar unknown för vissa av våra handlingar. Till er så vill jag säga förlåt. Som nämnt, vi är ett kompisgäng och sitter man i vår TS under speltid så är chansen stor att man får migrän efter en kort stund men det är så vi är. Medan vissa av oss har en sexfilig motorväg i huvudet så finns det också dom i gänget som har det enkelriktat där inne. Jag vill bara säga till de som vi har förstört för under våra dagar så var det absolut inte illa menat. Det är bara så vi spelar. 

Nu när folk är på "semester" så hoppas jag att diverse medlemmar tänker igenom hur de ska agera när det kommer tillbaka så kan vi alla blicka framåt och förhoppningsvis så får Unknown ännu en chans:)

Tack för mig.

// [?] R. Bartrowskij

Edited by Bartowski
Link to comment
Share on other sites

Önskar er ett stort lycka till! 

 

Tror dom flesta som spelar här vet att ni som är kvar är duktiga på att RPA i kombination med att skjuta så det ska bli kul att se ett nytt kapitel!

 

Väl mött på servurn!

 

//Jonas

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.