Jump to content
CvGaming

Ban Appeal Isaac


diddi
 Share

Recommended Posts

Appeal information

Name: Isaac/J.snow

Date: Minns inte riktigt, men har för mig det var någon gång i augusti/september

Reason: Duping

Var medlem i SC, och det var när servern var som dödast. Hade tröttnat just då på arma så  betedde mig som en idiot och dupea lite explosives, vilket ledde till att jonas kontakta mig om de och betedde mig väldigt uppkäftig mot han som ledde till att jag blev bannad. Saknar att spela arma, och detta var den enda servern jag tyckte om och spela på, och har lärt mig att jag gjorde fel och betedde mig illa. Men som sagt försöker denna sista gång, har skrivit och bett om ursäkt till jonas, men om ni nu ej vill ha tillbaka mig så förstår jag det. 

MvH, Isaac.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hej, kan börja med att berätta att vi ser extremt  hårt på duping/exploiting och vi vill verkligen inte ha folk här som håller på med något sådant. Du har visat ett beteende som är långt ifrån okej och du har även förstört spelupplevelsen för så många spelare. Vi känner inte att vi vill släppa in dig på servern igen än.

Du är välkommen att skriva en ny banappeal om 2 månader.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.