Jump to content
CvGaming

Ban Request [SC] Olsson 2016-2-24


Kalansilma
 Share

Recommended Posts

  Name: [AMG] Kalansilma

        Offender-Name: [SC] Olsson

        Date: 2016.2.24

        Reason: I explain it pretty much in the video. I get kidnapped and brought to the compound of the SC gang.

I get instructed to "get out of the car or ill shoot you". So I did jump out and he pretty much instntly shoots me, then proceeds to say I shot first,

EDIT: Stop the video incase you dont have time to read

Video with evidence: 

Edited by Kalansilma
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Kalansilma said:

  Name: [AMG] Kalansilma

        Offender-Name: [SC] Olsson

        Date: 2016.2.24

        Reason: I explain it pretty much in the video. I get kidnapped and brought to the compound of the SC gang.

I get instructed to "get out of the car or ill shoot you". So I did jump out and he pretty much instntly shoots me, then proceeds to say I shot first,

EDIT: Stop the video incase you dont have time to read

Video with evidence: 

Varför i helvete ska du äns vända dig om och sikta på mig med vapnet från första början?, Jag trodde du skulle skjuta mig när du hoppade ut och vände dig om o siktade emot mig och då sköt jag, Kan ge dig din rook om det är det du sitter och bölar över.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Olsson said:

För mig ser det verkligen ut att du tänkte skjuta mig

Ja men RPa då för fan och säg "om du har vapen så sätt bårt dom annars dör du"

Fast det såg ut att jag skulle skjuta dig så jag gjorde bokstavligen inget mot dig eller dina order.

Du RDMade.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Kalansilma said:

Ja men RPa då för fan och säg "om du har vapen så sätt bårt dom annars dör du"

Fast det såg ut att jag skulle skjuta dig så jag gjorde bokstavligen inget mot dig eller dina order.

Du RDMade.

O det gör saken bättre o skriva p12a i side då eller vad menar du?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Kalansilma said:

Ja men RPa då för fan och säg "om du har vapen så sätt bårt dom annars dör du"

Fast det såg ut att jag skulle skjuta dig så jag gjorde bokstavligen inget mot dig eller dina order.

Du RDMade.

Du hoppa ut och rikta vapnet mot han sen just innan olsson skjuter hör man att du skjuter och ser lite Fast den hinner inte räkna av kulan :............ 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Olsson said:

Och om det nu var roleplay du vart ute efter "Dom ser mig på mappen" Ser dina kompisar dig på en helt vanlig karta irl eller?

De hade följt efter dig hela vägen

 

2 minutes ago, Obbe said:

Du hoppa ut och rikta vapnet mot han sen just innan olsson skjuter hör man att du skjuter och ser lite Fast den hinner inte räkna av kulan :............ 

Såg du alls på min video? Man ser ju alldeles klart att han skjöt minst 2-3 skott innan jag skjöt honom

Du är som om du bara täcker orönen och skriker "lalalala kan inte höra dig/se dig" i ansiktet på bevis.

Dåligt.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Kalansilma said:

De hade följt efter dig hela vägen

 

Såg du alls på min video? Man ser ju alldeles klart att han skjöt minst 2-3 skott innan jag skjöt honom

Du är som om du bara täcker orönen och skriker "lalalala kan inte höra dig/se dig" i ansiktet på bevis.

Dåligt.

De hade de ju inte? Mina polare var ju i pyrgos hela tiden och väntade på att dina polare åkte ut? Och dom åkte ut 5 minuter efter jag hade tagit dig

Edited by Olsson
Link to comment
Share on other sites

Just now, Olsson said:

De hade de ju inte? Mina polare var ju i pyrgos hela tiden och väntade på att dina polare åkte ut?

 

1 minute ago, Kalansilma said:

De hade följt efter dig hela vägen

 

Såg du alls på min video? Man ser ju alldeles klart att han skjöt minst 2-3 skott innan jag skjöt honom

Du är som om du bara täcker orönen och skriker "lalalala kan inte höra dig/se dig" i ansiktet på bevis.

Dåligt.

Jag tog det säkra före det osäkra jag är ganska säker på du hade tänkt att mörda mig där och jag sköt dig för du hade tänkt och veva mig

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Olsson said:

De hade de ju inte? Mina polare var ju i pyrgos hela tiden och väntade på att dina polare åkte ut? Och dom åkte ut 5 minuter efter jag hade tagit dig

Fem minuter? Överdriv inte.

Men jag säger inget mer före adminen ger sitt sista ord, jag låter beviset tala, och det borde du också.

Just nu ser det ut som om du är på en massiv so called "Damage control" och försöker spara ansikte.

Beviset är solklart och nåt annat som är solklart är att du RDMade mig.

Tack och hej.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Kalansilma said:

De hade följt efter dig hela vägen

 

Såg du alls på min video? Man ser ju alldeles klart att han skjöt minst 2-3 skott innan jag skjöt honom

Du är som om du bara täcker orönen och skriker "lalalala kan inte höra dig/se dig" i ansiktet på bevis.

Dåligt.

Om nån hotar dig men tunga vapen i verklig heten hoppar man väl inte bara ut ur bilen och riktar vapnet mot rånarna tror du inte dem börjar skjuta ??

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Kalansilma said:

Fem minuter? Överdriv inte.

Men jag säger inget mer före adminen ger sitt sista ord, jag låter beviset tala, och det borde du också.

Just nu ser det ut som om du är på en massiv so called "Damage control" och försöker spara ansikte.

Beviset är solklart och nåt annat som är solklart är att du RDMade mig.

Tack och hej.

"Gråter över en rook"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.