Jump to content
CvGaming

[Ban Appeal] [R.M] Vorkuta


Simon
 Share

Recommended Posts

Name: [K.F] Patty

Date: 2014-10-30

Reason: Vi rånade 3 stycken personer. De var: [H.O]Messyaction, [R.M] Vorkuta och [R.M] Vasili ''Ghost'' Jez. Vi bad dom att hoppa ur bilen. De hoppade ur bilen och vi sa till dom att inte ta fram något vapen utan att lägga sig ner. Två lade sig ner och den sista tog fram vapen och siktade mot mig. Jag sköt honom. De andra två rånade vi på allt. När vi håller på att råna så tar den ena fram vapen och vi säger ta undan det. Han gör det inte så vi skjuter honom. Sen släpper vi den sista och kör iväg med deras bil.

Efter 10 minuter planerar vi nya rån. Vi åker ut mot Peaches Field. Då blir vi jagade av en bil som sedan kör in i oss bak så att vår bil stannar. En i våran bil [K.F] Costas, hoppar ur bilen. De säger upp med händerna. Han hinner inte ens reagera innan de skjuter honom. Så jag börjar gasa iväg med bilen. Då blir alla vi 3 i bilen skjutna. De sa ingenting.

Precis innan jag dör hinner jag trycka record med fraps. Det här är det som jag hann få med:

 

Link to comment
Share on other sites

Finns så löjligt mycket att anmärka på i denna tråd. Till att börja med, jag var inte delaktig i de personer ni rånade, jag var 200-300m bakom i en annan bil. Ja, vi jagade er. Ni satt i vår bil och vi följde distance från key chain. Ja, vi rammade ert bakhjul i hopp att lamgöra fordonet. Efter detta hoppar jag ut ur fordonet (som enligt regler fortf har KOS) och säger "Ut ur bilen, upp med händerna" varpå ni kör därifrån ca 50-60m innan sista man dör. Kan tillägga att ingen av RM's medlemmar öppnade eld innan ni hade försökt fly. Kan man få fråga varför ni endast har med det tillfället då er siste man dör ca 100m från där våra bilar kolliderat och vi bett er gå ut? Dessutom, det panik skriket "Jag har inte gjort någonting" eller vad du säger, kanske ska använda rätt bind så du snackar in-game?

Link to comment
Share on other sites

Vet inte vad som är mest sorgligt..folket kan ju avgöra själva.

 

Du lägger upp en film som visar när du blir skjuten medans du åker i våran bil som ni snott av oss.

Ni ljuger i chatten om att ni filmade allt men uppenbarligen så stämmer inte det så varför skulle folk lita på något av vad ni skriver i tråden? Skulle ju bara gagna oss om ni faktiskt la upp "allt" eftersom då hörs det att vi varnar er.
Det första ni gör är att skriva RDM i side.
Ni säger att vi inte varnade er innan när vi har följt efter er ett bra tag och bett er stanna men ni väljer att inte göra det. Klart det är kill on sight när ni tar våran bil och åker iväg med den trots flertal varningar.
Ni säger att det inte var våran bil, enligt er så hade ni köpt en exakt likadan precis innan. Hur kommer det sig då att vi trackade keychain för att ens hitta er?

Vafan är det för dagisnivå egentligen? Sluta skriv RDM så fort något inte gick som planerat.

P.S Nästa gång ni tar någons bil så tänk på att personen som har nyckel till bilen kan se vart den är.
 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.