Jump to content
CvGaming

Ja jag ger upp..


B. Lattman
 Share

Recommended Posts

Hej, så förut lämnade jag communityt för några dagar. men nu så har allt i mej bara gett upp. jag känner mig som en ospeciell kille som bara slösar sitt liv på spel för han har inga kompisar och ingen gillar han, men nu så ska jag inte vara så aktiv och mest bara borta och tänka sorgsliga tankar. jag vill bara tacka er alla för eran support/respekt. så ja eran skellefte bo lämnar er nu för ett tag, jag får rycka till och krya och får alla mina problem lösa. men ja. jag ska lämna er alla. inte för typ att ni har gjort nått dumt eller nått. men jag vill bara tänka och ta en paus. Jag kommer nog tillbaks och hoppas på att jag e gladare. men jag kommer sakna er och ni får klara er utan mig även om jag inte gjorde nått.. jag stökte bara till.  Så ja, det här var som en deprimerad kille's ord. men för att va ärlig så är jag typ deprimerad.. så ja. tack alla och jag kommer sakna er. ska försöka få alla mina problem lösta och bara få va själv en stund. Vi har sportlov nu så det vill jag bara njuta av och bara ta en paus från allt. Men somsagt så kanske ni ser mig här och där på webbsidan. Men ta hand om er alla så får ni se eran skelleftebo försvinna.... hejdå för typ nån vecka eller nåttt. :(

Sad-Good-Bye-Display-Picture.jpg

Edited by BattleMan
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.