Jump to content
CvGaming

Kupa skall krossa A.P.D


Kupa
 Share

Recommended Posts

5 hours ago, Andreas said:

Ja det är ju trots allt en RP server, finns säkert nån wasteland med lite folk på;)

varför skall jag spela på Wasteland för jag inte tar med ett 20minuters RP i mitt montage undrar jag mest

Edited by Kupa
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Jackson said:

Kupa "RPet" dom menar är detta e Mayans elle vad ni heter upp med händerna annars dör ni eller min favorit detta e """"""" rör ni er så dör ni!!!! :D BTW fint montage

Hahaha, det kan råka hända ibland ;) 

Tack!

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Kupa said:

Ja, vart ju raidad. På allt gear, så antar att killsen kommer regna segt framöver. 

La ner fett med tid på detta montage, så hoppar ni gillar de. Tjaaoaouu

 

/Kjuoooopa!

Du meta-Gejmar inte nu va kupa? Jag menar det är ju i ett annat liv, du dog ju faktiskt på raiden, så jag antar att du bara skrev fel, och att din gubbe vaknade upp med scenariot i huvudet att han hatar apd :drinks:

Vi vill ju inte ha någon meta-gejming he-he :ph34r::wub:

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Jonasp said:

Du meta-Gejmar inte nu va kupa? Jag menar det är ju i ett annat liv, du dog ju faktiskt på raiden, så jag antar att du bara skrev fel, och att din gubbe vaknade upp med scenariot i huvudet att han hatar apd :drinks:

Vi vill ju inte ha någon meta-gejming he-he :ph34r::wub:

Jag blev medvetslös när macares sköt mej, sen kom min skyddsängel(@Afriel) och drog upp mej på news tower så flydde jag från altis ett tag, kommer tillbaka med vrede värre en djävulen! U'll see hehe:wub:

Edited by Kupa
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.