Jump to content
CvGaming

Kroneholm lämnar!


Kroneholm
 Share

Recommended Posts

Då de blivit massa skit i helgen och jag inte känner någon större lust och fortsätta gamea så har jag stora funderingar på lämna Cvgaming har träffat sjukt roliga och bra personer samt  admins osv och de kommer jag ha med mig när jag lämnar jag kanske kommer tillbacks imorn eller om ett år jag vet inte ännu som många vet vart jag med i ggg men lämna dessa folk igår! för några andledningar och de vart dom personer jag "kände" och tyckte va kul och spela med men nu så spelar jag inte med någon och känner då för o lämna och göra något annat! och vill speciellt tacka Nordqvist för allt han gjorde och sena kvällar man tjöta skit sen för han va en av dom som rekomedera mig som Medic och de är la de ända som känns dumt att man nyss blev medic och lämnar bara några dagar senare! ber om ursäkt för de! och kommer jag tillbacka skall jag givitvis lägga en medic app igen :) tack för mig och ta hand om er! och veva lugnt! sjukt nice community i övrigt som jag kommer rekommendera för andra arma spelar i framtiden!

Edited by Kroneholm
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, luckiiee said:

Finns gott om gäng som söker eller borde söka åtminstone, så de borde inte vara ett problem att hitta nytt :) tråkigt om du lämnar!

De är la inte de som är problemet :) jag känner ingen och tappa lusten helt när man la ner typ hela dagarna o nätter o bygga något och sedan få skit tillbacks :) jag funderar fortfarande men kommer lägga ett svar här hur de blir inan kvällen! 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Kroneholm said:

De är la inte de som är problemet :) jag känner ingen och tappa lusten helt när man la ner typ hela dagarna o nätter o bygga något och sedan få skit tillbacks :) jag funderar fortfarande men kommer lägga ett svar här hur de blir inan kvällen! 

Jag ville lämna, men kom in 2 dagar efter då jag fick tråkigt... Lovar att det kommer hända samma sak för dig också! Men lägg upp medic app och lycka till.

Link to comment
Share on other sites

Tycker det är synd att du lämnar hela servern när du vet att det finns folk som vill spela med dig.. Jag är enbart kvar på servern för du och pink fick det att bli roligt och det vet du. Sluta upp med dessa dumheter och kom tillbaka, det är en order! <3

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Mathilda said:

Tycker det är synd att du lämnar hela servern när du vet att det finns folk som vill spela med dig.. Jag är enbart kvar på servern för du och pink fick det att bli roligt och det vet du. Sluta upp med dessa dumheter och kom tillbaka, det är en order! <3

Aa fast inte jag som håller på med dumheter dock, och nej vet ingen som vill spela och jag tänker inte spela med folk som pratar skit och beter sig som 10 åringar!

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, PeTTePeTTe said:

Jag ville lämna, men kom in 2 dagar efter då jag fick tråkigt... Lovar att det kommer hända samma sak för dig också! Men lägg upp medic app och lycka till.

Är redan Medic blev de i torsdags :) och tror faktiskt jag inte kommer få tråkigt men som sagt funderar fortfarande men lutar väldigt mycket åt att jag lämnar!

Link to comment
Share on other sites

Men max, jag vill spela med dig det vet du. Jag står inte bakom något som hänt, tycker allt har Blivit fel och jag spelar inte alls om inte du spelar. Du vill väl inte få mig uttråkad?  För då kommer din telefon ring non stop.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Mathilda said:

Men max, jag vill spela med dig det vet du. Jag står inte bakom något som hänt, tycker allt har Blivit fel och jag spelar inte alls om inte du spelar. Du vill väl inte få mig uttråkad?  För då kommer din telefon ring non stop.

Nej du står la inte bakom vad som har hänt! men jag tröttna på spela rp för jag la så mkt energi på bygga något som sedan man fick skit för istället! jag vill inte få dig uttråkad men ditt val hur du villl göra jag bestämmer inte över dig! men folk borde ändå veta att finns folk som hugger en i ryggen just sayin :) nämner inga namn för sjunker inte till den den nivån personerna gjorde/gör sanning kommer alltid ikapp och jag tänker inte stå kvar när folk pratar skit!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Kupa said:

Du får ha det Kroneholm, men som sagt ovan. Något är det som drar en tillbaka, har erfarenhet av det! 

Ha det sålänge!

Jo community är nice i övrigt! men har som sagt inte bestämt mig 100% men tack iaf!

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, bugge said:

Kände inte dig men du får ha det så bra, på återseende! Tycker det är trist att du lämnar. Ru ska snart ta in spelare, "tror jag iallafall"

Som sagt vi får se skall in och snacka med @illmeister sedan han ville tydligen prata med mig så inte 100% att jag lämnar men just nu lutar de tyvärr mot de!

Link to comment
Share on other sites

 

30 minutes ago, Kroneholm said:

Nej du står la inte bakom vad som har hänt! men jag tröttna på spela rp för jag la så mkt energi på bygga något som sedan man fick skit för istället! jag vill inte få dig uttråkad men ditt val hur du villl göra jag bestämmer inte över dig! men folk borde ändå veta att finns folk som hugger en i ryggen just sayin :) nämner inga namn för sjunker inte till den den nivån personerna gjorde/gör sanning kommer alltid ikapp och jag tänker inte stå kvar när folk pratar skit!

Hej Kroneholm, eftersom du valde att lägga upp en post och skriva såpass mycket så att man förstår men endå inte så får du ju ta och utveckla lite,

Vem har huggit vem, och vad för typ utav kniv?

yhst-29358752693524_2271_5742112

eller var det en sån här?

 victorinox-camper-swiss-army-pocket-knif

 

Skämt åsido, utveckla gärna vad som har hänt eftersom du endå lagt upp en post så vill vi såklart höra hela historien annars förstår jag inte riktigt syftet med att lägga upp en tråd, sen endå inte vilja säga vad som hänt.

Är det personligt mellan dig och ditt gäng så förstår jag om du inte vill berätta, men då bör du formulera dig lite annorlunda eftersom du redan berättat A, så vill vi ju höra B, och kanske kan vi hjälpa till (?)

Oavsett, hoppas du kommer tillbaka när du får lusten fört! Tills dess får du ha det så bra

Link to comment
Share on other sites

Just now, Jonasp said:

 

Hej Kroneholm, eftersom du valde att lägga upp en post och skriva såpass mycket så att man förstår men endå inte så får du ju ta och utveckla lite,

Vem har huggit vem, och vad för typ utav kniv?

yhst-29358752693524_2271_5742112

eller var det en sån här? victorinox-camper-swiss-army-pocket-knif

 

Skämt åsido, utveckla gärna vad som har hänt eftersom du endå lagt upp en post så vill vi såklart höra hela historien annars förstår jag inte riktigt syftet med att lägga upp en tråd, sen endå inte vilja säga vad som hänt.

Är det personligt mellan dig och ditt gäng så förstår jag om du inte vill berätta, men då bör du formulera dig lite annorlunda eftersom du redan berättat A, så vill vi ju höra B, och kanske kan vi hjälpa till (?)

Hahaha ja de va nog bild två för bestod ju av flera! Såhär är de jag åkte på arbetsinterljuv i stockholm i fredags och va då inte hemma eller online på ts osv! undertiden jag vart borta så satt dom flesta medlemmarna i ggg och snacka skit om mig i ts! som jag dessutom fick höra från en person jag litar på! och blev äckligt besviken då jag recruitade typ alla som är i ggg just nu förutom dom som 3 som va med i från början på mindre än en vecka fick jag ggg växa från 3 till 12 och dessutom fixa ts rum och liksom fick ggg framstå som ett seriöst och nice gang och la ner mkt timmar på de och ville få dom bli stora som fan! men när någon hugger en i ryggen och ljuger och pratar skit gör mig bara förbannad och besviken! och vill inte nämna namn på dom för vill inte sjunka till den otacksamheten och dagisnivån dessa folk ligger på! sjukt konstigt då visa medlemmar spelat bra tag inom cvgaming och beter som dom gör! jag sa också att frågar någon kommer jag va ärlig och säga som de är! tycker de är dåligt spelade och dålig stil och bete sig så iomed att man la så mycket energi!

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Kroneholm said:

Hahaha ja de va nog bild två för bestod ju av flera! Såhär är de jag åkte på arbetsinterljuv i stockholm i fredags och va då inte hemma eller online på ts osv! undertiden jag vart borta så satt dom flesta medlemmarna i ggg och snacka skit om mig i ts! som jag dessutom fick höra från en person jag litar på! och blev äckligt besviken då jag recruitade typ alla som är i ggg just nu förutom dom som 3 som va med i från början på mindre än en vecka fick jag ggg växa från 3 till 12 och dessutom fixa ts rum och liksom fick ggg framstå som ett seriöst och nice gang och la ner mkt timmar på de och ville få dom bli stora som fan! men när någon hugger en i ryggen och ljuger och pratar skit gör mig bara förbannad och besviken! och vill inte nämna namn på dom för vill inte sjunka till den otacksamheten och dagisnivån dessa folk ligger på! sjukt konstigt då visa medlemmar spelat bra tag inom cvgaming och beter som dom gör! jag sa också att frågar någon kommer jag va ärlig och säga som de är! tycker de är dåligt spelade och dålig stil och bete sig så iomed att man la så mycket energi!

Tack för ditt svar (surrar även med han i ts) då jag vill veta mer.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.