Jump to content
CvGaming

BAN REQUEST


J.Brando
 Share

Recommended Posts

Antar att detta är vid Paragoa outpost?

 

Då skall jag skriva en mot part som vi har bevis på också. Vi engaga er, liten stund efter VDMar ni Olsson. Efter ungefär 5 minuter är i safezone, Outpost. Jag åkte 500m+ över er och kolla på er och guida hela gänget till er. Förstår verkligen inte varför du lägger ban rec, när ni gjort dubbelt så fel. 

När jag konfronterade er, sa ni att det var 1.5km ifrån och ingen var efter jag. Helt fel, jag var? samt att alla andra var ungefär 200m ifrån oss. Så förstår verkligen inte.

Link to comment
Share on other sites

 alltså dere rånare meg i safesone det är inte tillåtet och du slog mig ner hela tiden så jag har tid att göra något , särskilt du olsson slog mig ner hela tiden så att du säger till mig * hålla munnen Lasse j**la * . Och kupa jag inte köra på dig någon gång . Det var tråkigt att någon som gjorde detta , men varför ska du visa mig det? Jag hade inget att göra med det .
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Lasse said:

 alltså dere rånare meg i safesone det är inte tillåtet och du slog mig ner hela tiden så jag har tid att göra något , särskilt du olsson slog mig ner hela tiden så att du säger till mig * hålla munnen Lasse j**la * . Och kupa jag inte köra på dig någon gång . Det var tråkigt att någon som gjorde detta , men varför ska du visa mig det? Jag hade inget att göra med det .

Jag slog ner dig 2 gånger Hejsan & Sam slog ner dig ett flertal andra gånger Jag slog ner dig för du hållde på att immitera min röst vilket du tyckte var jätte kul

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Lasse said:

Jag sade nej rån mig! du bad mig att ta upp händerna så jag gjorde det , sedan rånade mig


 

 

Vadå jag bad dig ta upp händerna wtf? hahahahahaha skämtar du med mig eller?=

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Lasse said:

 alltså dere rånare meg i safesone det är inte tillåtet och du slog mig ner hela tiden så jag har tid att göra något , särskilt du olsson slog mig ner hela tiden så att du säger till mig * hålla munnen Lasse j**la * . Och kupa jag inte köra på dig någon gång . Det var tråkigt att någon som gjorde detta , men varför ska du visa mig det? Jag hade inget att göra med det .

Ingen körde på mej, var knappast inblandad för satt i helikoptern under hela tiden

 

och ja, jag följde efter er. Ända från pyrgos där (?björt) döda en av er.

har även video på hela händelsen, men behövs ju inte laddas upp här då ban requesten är på rån i safezone. Dock åt andra handen valde jag och inte lägga ban req på er, så förstår inte varför ni lägger. 

Edited by Kupa
Link to comment
Share on other sites

Olsson den där videon du kör bil o blir så kallad "VDMA" , så du menar på fullaste allvar att du blev det fast du kollade mappen din medans du kör , o dessutom gled du över till andra körfältet , sen blir påkörd.

Olsson du må vara liten men trodde du kunde mer om trafik än så^^  VDMA sa du?! pfff eller hur!

Link to comment
Share on other sites

Vet inte riktigt 

On 2016-03-07 at 8:22 PM, Olsson said:

yUPKLOe.png

 

Ska jag fortsätta?

Vet inte med er andra. Men det är såhär jag föreställer mig en bilolycka som orsakas av att nån tittar på telefonen när man kör. Känns ju väldigt orimligt att skylla på den som kör bilen i sitt eget körfält.    

Guldstjärna i kanten för olsson dock som bjuder på riktigt bra rp 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Yes!

Hela denna situationen verkar vara helt snedvriden. 

Lasse du har fått ditt straff. Men jag måste ändå fråga... på självaste allvar gör du det som Olsson länkade i sin video och du blir förvånad att de knockar dig?

Som jag brukar säga så först och främst håller du koll på vad du gör. Rätt och Fel och ta lärdom av det sedan kan du hjälpa andra. Detta är bara paj kastning.

DECLINED!

// Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.