Jump to content
CvGaming

Ban appeal [K.K-194] Dolle


Dolle
 Share

Recommended Posts

Name: [K.K-194] Dolle

Date: 2014-11-01 Dagen jag märker att jag är bannad.

Reason: Blivit bannad för RDM för att jag sköt en KOFF medlem utan att varna han när han har skjutit ner mina gängmedlemmar 10 minuter innan. Vi hade varit vid Kavala checkpoint för att ta över den från Vis efter en del eldstrider väljer vi att avvika därifrån för att vi märker att KOFF är ute och letar efter oss. Vi dödar en av dem och rör oss sedan mot Kore till fots. Där kom vi tydligen in i en eldstrid mellan KOFF och Colombia. Där två av mina gängmedlemmar dör Micha och Majoren. Jag flankar runt och dödar någon från KOFF och någon från Colombia. Tydligen var även en kille från Vis där men han ger upp. Jag lämnar han och beger mig upp till bergen över Kore för att få en överblick och efter en stund kommer KOFF Burgerflipper springandes rakt upp mot mig från mitt perspektiv. Men på hans video ser man att han springer mot en lagkamrat. Observera att jag också ligger uppe i bergen så jag trodde han sprang upp för att döda mig. Jag väljer då att avrätta han. 

 

Jag antar att det är för att jag döda Burgerflipper jag är bannad. Och inte för att jag döda Medicen Oddjob som var en tydlig crossfire death.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Varför var KOFF ute och letade efter er från början och hur visste ni att de letade efter er?
Som du beskriver de så "antar" ni att de letar efter er och sedan dödar en av deras medlemmar? 

 

Har jag förstått de rätt eller har du bara uttryckt dig dåligt angående vad som hände?

Link to comment
Share on other sites

Varför var KOFF ute och letade efter er från början och hur visste ni att de letade efter er?

Som du beskriver de så "antar" ni att de letar efter er och sedan dödar en av deras medlemmar? 

 

Har jag förstått de rätt eller har du bara uttryckt dig dåligt angående vad som hände?

 

För att dom ville väl döda oss. Vi är inte så populära bland KOFF. 

 

Precis vi dödar en av deras medlemmar. Sen springer vi mot Kore för att fly. För att vi var bara 3 stycken och vi hade hela VIS och Koff efter oss tänkte vi. När vi kommer in Kore smäller det då dör två av mina lagkamrater. Då flankar jag runt och dödar dom. Och blir bannad för RDM.

Link to comment
Share on other sites

Vad jag hört så är det inget gängkrig förklarat mellan er och då måste ni RP:a precis som alla andra, man kan inte ba KOS:a folk man inte tycker om. 
Anser isf att den som dödade den första i KOFF som ska få en ban för RDM, vem var det om jag får fråga?

Link to comment
Share on other sites

Vad jag hört så är det inget gängkrig förklarat mellan er och då måste ni RP:a precis som alla andra, man kan inte ba KOS:a folk man inte tycker om. 

Anser isf att den som dödade den första i KOFF som ska få en ban för RDM, vem var det om jag får fråga?

Vi har inte KOS:at någon. Vi dödade den första KOFF när vi rör oss ut från kavalacheckpoint. Där Micha min lagkamrater skriker att han ska stanna. Koff medlemmen stannar inte så han skjuts till graven av Micha. Även han som skrek att han skulle stanna. (Det ville dom få Micha bannad för finns i en annan tråd men den är rejectad redan.)  Så alltså började våran "situation" redan där. 5 min senare blir mina lagkamrater dödade vid Kore. Jag flankar runt och dödar dom och får ban.

 

 

Förövrigt finns jag på TS

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.