Jump to content
CvGaming

Ban Request MS hejsan FAIL Engage


Kroneholm
 Share

Recommended Posts

Name: [MedicTrainee] Kroneholm

        Offender-Name: [MS] Hejsan

        Date: 10-03-2016 21:45 ca

        Reason: Vad jag har fattat de som som jag hörde ifrån speciellt Kangawroon igår så får inte folk tvinga en Medictrainee och följa med dom! så ja video förklarar ju sig självt! men är ju också fail engage så :) 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic

har inte sett videon, men vilken osis för Hejsan att du hade Shadowplay... hahahaha

 

Lite mer topic, För spelarna så är du en Medic, sen om du är en trainee eller liknande är inte spelarens bekymmer och ingenting i dina kläder visar på att du faktiskt är en trainee så gällande den frågan är det bara lägga ner, gällande fail engage eller inte överlåter jag till @Bachne som tagit kommandot!

Link to comment
Share on other sites

Yes efter att ha pratat med @Nordqvist kom vi överens om att båda gör "fel" i denna situationen.

Hejsan absolut du försöker starta ett RP med medicen men att det ska sluta med att du avrättar honom är helt onödigt. Du engagar även fel.

Kroneholm det vi tyckte var tråkigt från dig vara att även om en person kommer fram och interagerar med dig och gör något som du tycker är fel försök att rollspela och eventuellt skriv till han "hint hint detta får du faktiskt inte göra kolla regel §7.1" tex. RP:et faller ofta samman när personer ingame börjar prata och stå där som om man vore gud. 

Därav kommer vi inte göra något av detta utan den kommer bli NEKAD!

// Bachne & @Nordqvist!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.