Jump to content
CvGaming

Avstängnings överklagan


Kupa
 Share

Recommended Posts

Ign: Kupa Cvaz

Admin: Afriel

----

Anledning: Dupe. 

  • Till mitt försvar, är inte oskyldig. Jag duplicerade. Men hur som helst, inte med avsikt att få mer saker. Endast för att rädda den (O)synkade sakerna jag bar. Olyckligtvist så dubblades sakerna i lådan efter restart som inte var meningen. Då jag pratade med Bachne idag, och han gav mig meningen Du kunde göra något åt saken när det hände?*<- Inte quotat* Ja, håller med. Detta har hänt förut, att jag har lagt saker i mina lådor och det har duplicerats. Skrev då till Afriel direkt, och han bad mej lägga in allt i en bil och lägga in den i garaget. Som jag gjorde med bild bevis. Kan även laddas upp senare idag när jag är vid datorn. 
  • Hade jag vid detta tillfälle märkt att mina saker hade duplicerats så hade dessa saker åkt in i en bil också. Men, nu gick det minst 3 minuter och mitt hus blev stormat av polisen (raid) och dom fick med sig allt. Hade knappt märkt att jag hade börjat spela innan dom började raiden. Så tänkte inte på att sakerna jag hade på mej innan restarten var dupade. 
  • En till punkt jag vill ta upp. @Afriel , du var i våran teamspeak och snackade när denna restart slog till. Det vore väldigt fittigt och respektlöst xx flera ord. Och göra detta när jag själv satt och pratade med dig. Inte för detta är en "troligt bevis" till att jag inte dupade med avsikt att få mer saker. Men, lite faith i mig har du visat förut så gör det igen. 

Det är väldigt hemskt att jag skall bli Permanent avstängd för denna anledning. Har lagt ner så mycket tid på servern, själva communityn så jag har glömt andra saker i livet. Att jag skulle sumpa min sista chans jag hade på CvGaming efter jag lämnade för en annan server och kom tillbaka vore ooootroligt j**la dumt. 

Och vårat agg Afriel, gör dig uppenbarligen mer säker på att jag faktist dupade med avsikten att jag ville ha mer gear. Det har jag förståelse för, och i retur kan du försöka förstå mej. Nu gör jag endast en överklagan för att bevisa min poäng att jag inte är den personen du verkar tro och faktist ta in mina ord. 

Till det värsta, jag kan ju inte tillhandahålla bevis till era händer att jag inte har dupat. Det ända ni kan göra är att tänka över det med min text.

AE48ACA6BB65BEB3DF27A0F454CF58316BB79196

 

 

 

23D6F19A1A92C2AAC09A8D822957A89310D96DD2

Någon gång runt Juni 2015. Var relativt ny, precis fått hus. Hade rätt stor chans att spara detta gear, men valde inte. För jag är inte den personen. Inte för ett år sedan, inte nu.

 

Det var allt för mig / Kevin  

Edited by Kupa
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.