Jump to content
CvGaming

Så ehm, jag blev bannad.


Alexi
 Share

Recommended Posts

IGN: [G.G] Alexito 

Datum: 2016-03-10. Kan inte den exakta tiden men mellan 5-7 tror jag.

Tjena. Så jag blev nyligen bannad och jag gissar att det var för jag gjorde en ''rdm'' på någon som jag tror hette [FG] Dimitri. Så det gick ju till såhär att jag och min polare låg och vid vägen med spikestrips och hela bunten för att råna förbipasserande människor. Helt plötsligt kommer en helikopter och börjar landa på huset min polare ligger i. Vi märker att han är ensam och har bra gear, då bestämmer vi oss för att råna honom. Vi skriker på honom att han ska hoppa ut ur helikoptern med händerna över huvudet och vi står och riktar pistolerna mot honom utan att skjuta. Medans vi står där och skriker så börjar han flyga iväg med helikoptern och då poppar jag ju honom såklart. Sedan tog vi hans grejer och flydde då han var med i ett större gang och vi ville fly innan vi fick problem med dom (Finska Gangsters). Han hotade med att få mig bannad men jag trodde ju självklart inte han skulle lyckas då det var helt basic rp men tydligen så var det inte riktigt så. Jag skulle vilja bli unbannad då jag själv anser att jag inte gjorde något fel, men det är ju helt upp till er. Tack! 

 

By the way så såg jag hans ban request nu, vi sa ju att han skulle hoppa ur, vilket han inte gjorde. Att det blev delay på det kunde ju inte vi veta, eller?

Edited by Alexi
Jag hade glömt lite saker, bl.a mitt ign och datum. Jag hittade också hans ban request och kollade in den och kände att jag behövde säga något om den.
Link to comment
Share on other sites

Hej Alexi, det var jag som bannade dig.

Anledningarna var detta:

1: Vi har regler på våran server angående engage. Du måste säga vilket gäng du tillhör om du nu tillhör ett gäng dvs. Du ska ge personen ifråga ett val dvs annars dödar vi dig. Ifall personen inte följer din instruktion endast först då är dödlig våld accepterad.

Du sa: "Kom ut med händerna över huvudet." redan under samma sekund skjöt du honom. Att det blev delay? Absolut det blev det säkert dock är det upp till dig som engagar att ha koll så motparten får nog tid att göra sitt val. Vilket han absolut inte fick. 

Detta var anledningarna varför du fick din ban på 3 dagar så du blev absolut inte bannad felaktigt du blev bannad för att du bröt mot våra regler!

Du får mer än gärna komma in på TS och skriva till mig (ts.cvgaming.net) så kan jag förklara/så kan vi prata angående situationen!

Nekad än sålänge!

// Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.