Jump to content
CvGaming

Bobbi.R / Jonas signing out from Admin


Guest
 Share

Recommended Posts

Hej alla!

Kan börja och berätta för er som inte redan känner mig så heter jag Jonas, mer känd som (Bobbi.R) tror dom flesta vet vem jag är, om inte så är jag iaf Admin på Cvgamings Altis Server.

Oj.. vart ska jag börja.... *trumvirvel* 

Jag började spela här i september/oktober 2014, Joinade kvickt upp i ett gäng som hette "Cv-Droghandel" vid denna tid så var Yoshi & Nolim våra ledare, efter att ha spenderat 1-2 månader med dessa så joinade jag upp i APD´s militär faktion, vandrade sedan vidare till N.L.A och det var väl här jag började bygga mig själv ett "namn" på Cvgaming som [N.L.A] Bobbi.R, mannen som skulle se till att ha sprängt varenda jävel som spelat på denna servern med C4 haha ,  ska inte göra en alltför lång post.... var tanken iallafall.

Jag blev tillfrågad någon gång typ Juni(?) 2015 om att bli en "Coordinator" som sakta men säkert efter några veckor böts ut till Admin, värt att tillägga är väl att jag aldrig bett om att få bli en admin, aldrig riktigt haft ett intresse för att vara admin heller, Något jag däremot enda sedan jag började spela på Cv, är att jag har haft ett brinnande intresse för Arma 3 och vårat fantastiska community, Hur vi lyckades dra upp Cvgaming från Askan med 10 spelare i Juni, till att ligga nästintill konstant på 100pop från och med Augusti, med risk för att låta blödig så är det något jag är extremt stolt över, hur folk på Cvgaming behandlar andra, att man kan ha så extremt kul ihop egentligen oavsett vilka man sitter med, det gör mig varm i hjärtat och kommer fortfarande vara en viktig del för mig privat så länge jag spelar Arma.

Jag har förmodligen gjort många förbannad, irriterade, Glada, lyckliga etc... Det är aldrig kul att göra någon ledsen men det är en del utav "Admin-Jobbet" och ingår tyvärr i vardagen att man gör folk förbannade och irriterade, som sagt det är inget personligt om jag gjort dig arg eller ledsen, Tror dom flesta kommer ihåg mig som en "fitta" från N.L.A tiderna till att förhoppningsvis nu vara en rätt reko kille, som är rätt fair i dom flesta situationerna (det är iaf vad jag tror och hoppats att jag varit)

Under en längre tid så har jag varit väldigt trött på admin rollen, dock av respekt för mina "kollegor" så hjälpte jag till att strukturera upp det, vi tog in rätt många moderators och rankade även upp Legacy till admin för att kunna avlasta varandra.

Jag hade egentligen i slutändan valt mig för att fortsätta som Admin efter mycket tänkande, tackade även nej till ett jobb i England på grund utav att jag verkligen brinner för Cvgaming och hade då inte haft tid till att hålla på med detta, dock känner jag väl att det har varit på gång under en längre period.. mycket snack men liten verkstad, känner att vi admins inte riktigt jobbar mot samma mål, och det är dessutom väldigt hög inaktivitet i admin-teamet på grund utav diverse orsaker (En person har ju fått en underbar dotter i present på sin födelsedag till råga på allt ;) så det är ju förståligt att andra saker prioriteras)

Med det sagt, så vill jag tacka alla Admins,Moderators,Supports och sist men absolut inte minst alla spelare på Cvgaming som gör detta till ett så extremt jävla bra community, självklart måste jag även lägga ett stort tack till mina bröder i N.L.A, ni vet vilka ni är och vissa utav er spelar ju fortfarande kvar

Så med andra ord så ville jag bara säga att jag kommer inte synas lika mycket men kommer aldrig att lämna CvG, Jag kommer inte sluta spela(Just nu är jag upptagen med att vara Agent i New York på the Division), jag kliver enbart ner från Admin rollen då jag inte känner att det drivs åt rätt håll.

Till Goatis, Afriel & Kebre, tack för allt, resan har varit sjukt lärorik och vill att ni alla ska veta att jag respekterar och tycker om er, trist att det ska sluta såhär, Alla dessa sena nätter med mycket skratt och idiotsaker på gång hahahahaha vet inte ens vart jag ska börja, detta klipp kan lite kort sammanfatta hur mycket jag och goatis suttit och hållt på med idiotsaker medans afriel letat dupers: https://www.youtube.com/watch?v=rMPrD4ACUkw , utöver detta så hittar ni mängder med roliga klipp på min youtube sida, https://www.youtube.com/channel/UClxaMDG2BVr4O6rKGpR5n2Q Jag hoppas att cv nån gång i framtiden återigen kan drivas åt rätt håll och vara det största communityt i skandinavien, jag kommer fortsätta promotea CvGaming tills jag dör, fucking älskar det här communityt.

Till Legacy, jad vad ska jag säga, I like you! Även fast du är Cp! ;)

Ses på servern och på teamspeak! Har ni några frågor så är det bara att kontakta mig, inte på forumet men i Teamspeak.

NLA in my heart 4 ever and ever.

Mvh Jonas / Bobbi.r

Link to comment
Share on other sites

Men vad fan, nu kan ju jag spam poka dig! 

Skämt åsido tycker att det är jävligt trist att du avgår som admin för att du var king på det du gjorde! Man så att du brann för din sak. Jag vill tacka dig för allting du har gjort för både mig och cvg. Lite trist att vi inte hann att spela med varandra under Cv-D tiderna! Men du får ha det bra och hoppas att livet rullar vidare hos dig! :D Puss från lilla björtis 

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt att du lämnar Jonas har inte snackat o spelat med dig något större men du verkar va en skön person och kollar ju in din stream och följer dig också! stort lycka till i fortsättning med spelandet som agent och hoppas du stannar kvar och kommer in o lirar något ändå fast du hoppar av som admin och diverse ta hand om dig! // Kroneholm 

Link to comment
Share on other sites

Jonas du har alltid varit en bra admin, du var också en bra spelare :)  du har hjälpt detta communityt väldigt mycket och vi alla uppskatar det, det är väldigt synd att du lämnar oss nu, hoppas du kommer tillbaka, annars så kommer vi alla sakna dig som admin och en schysst kille.

Link to comment
Share on other sites

Vet inte vart jag ska börja men.. Du Jonas var personen jag kom närmast här på CvGaming under åren vi spelade tillsammans och det vet du hoppas jag! Du har betytt så sjukt mycket för mig.. tänker på dig nästan varje dag och försöker tänka mig tillbaka på åren vi spelade och satt i TS tusentals timmar och bara fuckade loss. Blir ledsen när jag skriver detta så vet inget mer jag kan skriva men kommer TS någon dag så får vi prata Jonas!! Älskar dig till månen och tillbaka min broder!!!!! hoppas du vill forsätta spela om det är så att jag köper en ny dator // Hampus <3333

Link to comment
Share on other sites

Jag tänker verkligen inte läsa den där texten, antar att du planerar släppa en långfilm med det där manuset så väntar på den. 

Skämt åsido så kommer jag sakna våra adminsamtal, för er som inte är så insatta i dem så brukar dem gå ungefär såhär

Legacy : Jonas, vad ska jag göra åt det här? (Förklarar en situation)

Jonas: Banna han. 

Men vi lär ju höras en del på TS :>

Link to comment
Share on other sites

Asså drömmer jag eller `? Kommer låsas som att jag inte läst detta, Kommer sakna dig enormt som admin. Du var lätt en utav dom bästa adminsen som fanns. När jag började lira på cvg så fick jag höra ditt namn, fan du var min idol på den tiden shit asså. Sen sprängde du mig ett par gånger men vad förväntar man sig av Bobbi. Jag hoppas av himmel och jord att du kommer tillbaka som admin. Vem ska nu banna mig i ts :( Och vem ska nu carria i poliskåren. "gutt Bobbi är inte inne, fan han kom in det är kört för oss" <3333333333333

Ska kolla mina 45 shadowplays om jag inte har en fin video när du spränger mig :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.