Jump to content
CvGaming

RDM / [E.O][Dsyncmaster] Macke och [E.O] Mackan


Alexi
 Share

Recommended Posts

Name: [G.G] Alexito

Offenders names: [E.O][Dsyncmaster] Macke och [E.O] Mackan

Date: 2016-03-16, runt kl halv 8, 19:30.

Jag länkar en youtube video som visar allt som hände. Den ena killen är på denna redan död och hans kompis kom körande och bara satte sig där borta och började köra. Kvaliten osv är skit, jag vet inte riktigt varför det är ett konstant brus i bakgrunden eller varför grafiken är så hemsk men ni ser ändå vad som händer. Även om det är svårt att se namnen på dom så kan man urskilja namnet på [E.O] Mackan när jag kollar på hans döda kropp och [E.O][Dsyncmaster] Macke när han dödar mig i chatten. Min kompis som blev dödad av [E.O] Mackan förlorade sin PDW, sin helikopter som dom körde iväg och antingen sprängde eller sålde då den är helt borta och jag förlorade lite vapen osv värt 50k+ (inte så mycket men det är själva rdmen som stör mig). Tack! 

 

Youtube klippet: 

 

Link to comment
Share on other sites

15 min? Det är ju lite väl mycket va? Jag har en till video där hans kompis kör upp till oss och börjar skjuta men 15 min? Det låter orimligt Nordqvist.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Alexi said:

15 min? Det är ju lite väl mycket va? Jag har en till video där hans kompis kör upp till oss och börjar skjuta men 15 min? Det låter orimligt Nordqvist.

Det för man ska kunna se vad som hände 15 minuter innan händelsen, så man vet om ni blev engagade eller inte, ni kanske engagade dom och försöker dölja det för ni blev sura ingen vet förres man ser bevis på vad som hände 

Link to comment
Share on other sites

Yes såhär är de. De behövs inte ALLTID 15 min video, är de så att det är solklart att det inte varit någon engage tidigare så behöver vi inte så långa videos.

 

Men här har jag känslan av att det är engageat av en av parterna. Du säger även "visst var de hans gangmember men de är 500m....." , därav ville jag ha en längre video så jag kan göra en rättvis bedömning på händelsen. 

Jag kommer dock neka den här då du inte laddat upp längre bevis som jag bad om.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.