Jump to content
CvGaming

Mina nya namn,


B. Lattman
 Share

Recommended Posts

okej, nu på forumet heter jag K. Spontan, tack V1RRE, så jag tänker fortfarande på vad jag ska ha för nytt IGN, men jag undrar.. tycker ni jag ska ändra forum/ign namn varje månad elr nått?

 

Skriv era fina ideer och kommentarer här   <3 

Tack också för alla roliga och fina ideer ni gav mig :) jag använder dom säkert nångång

Edited by K. Spontan
Link to comment
Share on other sites

Som Kooben skrev, bästa är att hålla sig till ett namn och skapa sig ett rykte med de namnet, så folk vet vem du är. Sen är det även svårt för polis och medic cheferna att analysera ditt RP och beteende om du byter namn stup i kvarten om du senare skulle vilja gå med i nån av dom fraktionerna.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, K. Spontan said:

ingenstans XD jag menar att som sitta fast med namnet

Du har fortfarande chansen att byta till mitt förslag, gör det innan det blir försent ;)

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Dubrovka said:

Du har fortfarande chansen att byta till mitt förslag, gör det innan det blir försent ;)

Dubrovski! Ger du inte honom 3 vapen i veckan och missar någon vecka så kommer jag ta vapen från ditt hus och ge honom! Och då väljer jag vilka 3 vapen han kommer få av dig ;):lol:

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mikhailov said:

Dubrovski! Ger du inte honom 3 vapen i veckan och missar någon vecka så kommer jag ta vapen från ditt hus och ge honom! Och då väljer jag vilka 3 vapen han kommer få av dig ;):lol:

Oj någon som är lite väl glad över att få tillgång till ALC ;)

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Dubrovka said:

Oj någon som är lite väl glad över att få tillgång till ALC ;)

Ser ba till att du håller vad du lovar! ;) Du lovade att boosta mig i rocket league, men int gjorde du de inte :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.