Jump to content
CvGaming

Ban req [RU] Aksakov


Feroz
 Share

Recommended Posts

 Request Information

        Name: *Your in-game name* [MedicTrainee] Feroz

        Offender-Name: *Offender's in-game name* [RU] Aksakov        

Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 03/19

        Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. Björt behövde hjälp lite längre bort på vägen av mig då han hade råkat vdma polisen och en RU som var i deras bil. Jag var tvungen att hjälpa för att annars kanske RU skulle respawna. Så jag hjälper honom med att ressa några och så från absolut ingenstans så får jag ett skott i pannan. Frågade honom efter refund, det enda han ville refunda var mina spawnkläder som jag inte känner som en rimlig refund efter en rdm, så jag fråga efter 1mil i pengar, han toknekar det och säger "<18:36:13> "Lindegren (Aksakov)":varför 1 mille? för att du stod precis brevid en polis och jag råka skjuta dig och jag var villig att refunda de du förlora men du ska ju vara butthurt och en liten bebis aja gö som du vill man kan förstå varför du bara är trainee"

Fick aldrig tag i honom så vi kunde snacka om priset alls, han vägrade att kunna prata om det, jag frågade tillochmed hans ledare om han kunde svara mig på ts men det gick inte, därför väljer jag att lägga en banreq nu. Det kan knappast vara ett missförstånd då ett x antal till helt oskyldiga personer dog samtidigt! 

http://plays.tv/video/56ed8fb2baa3e66b1b

https://gyazo.com/4a5f54c8cffcba2f6a743039e12377d9

Edited by Feroz
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Lindegren said:

erbjöd refound för det du hade på dig känns lite orimligt att jag skulle ge dig 1 mille https://gyazo.com/c5f16a65da61035d7a396a5294ac176b

Du vägrar att ge mig pengar för det är alldeles för "orimligt" men du tycker att mitt spawngear är en rimlig refund? Nej det är det verkligen inte. Du verkade inte att vela prata om det heller då jag skrev ett x antal gånger till dig också. Bugge dock, han kom upp till oss och pratade med oss, det slutade med att björt ville ha typ 400/500k i refund tror jag. Han tog det helt rätt men du vägrade verkligen att komma och prata med oss.

Edited by Feroz
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Feroz said:

Att du gör en tokrdm, så tycker du att mitt spawngear är en rimlig refund? Nej det är det verkligen inte. Du verkade inte att vela prata om det heller då jag skrev ett x antal gånger till dig också.

om du kollar på videon så ser du ju själv att du står med vapen vilket en medic inte ska ha. Vi satt på berget och försökte tagga men fick bara upp någon medic och våran gang member georgy sen bracket, självklart så antar vi att det är en polis pga medic ska ej ha vapen och våran gang member var restrained/hade händerna uppe.

Link to comment
Share on other sites

Just now, BjeNw0w said:

om du kollar på videon så ser du ju själv att du står med vapen vilket en medic inte ska ha. Vi satt på berget och försökte tagga men fick bara upp någon medic och våran gang member georgy sen bracket, självklart så antar vi att det är en polis pga medic ska ej ha vapen och våran gang member var restrained/hade händerna uppe.

Tog upp vapnet för att det inte skulle bugga bort. Jag vet inte men ni kanske vill att jag ska göra så saker buggar bort? Du hör även hur jag säger "öppna bilen så lägger jag in den". Du har inget med detta att göra, det är lindegren som ska skriva om någon här.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Feroz said:

Tog upp vapnet för att det inte skulle bugga bort. Jag vet inte men ni kanske vill att jag ska göra så saker buggar bort? Du hör även hur jag säger "öppna bilen så lägger jag in den". Du har inget med detta att göra, det är lindegren som ska skriva om någon här.

"Du hör även hur jag säger "öppna bilen så lägger jag in den" Hur hade du tänkt att vi skulle höra det när vi är på berget och georgys kommunikation var borttagen? helt orimligt. Och varför har jag inte rätt att skriva här? jag är gäng ledare och var med i situationen även så ville lindegren att jag skulle skriva detta.

Link to comment
Share on other sites

Just now, BjeNw0w said:

"Du hör även hur jag säger "öppna bilen så lägger jag in den" Hur hade du tänkt att vi skulle höra det när vi är på berget och georgys kommunikation var borttagen? helt orimligt. Och varför har jag inte rätt att skriva här? jag är gäng ledare och var med i situationen även så ville lindegren att jag skulle skriva detta.

Jag stod och sa det till en polisbil med 2poliser brevid den, och han var även restrainad? Varför skulle jag säga till er ens? Banreqen är på Lindegren, du har inget med denna banrequest att göra, vill lindegren att du skriver så kan lika gärna han själv skriva det på posten! 

Link to comment
Share on other sites

Fick aldrig tag i honom så vi kunde snacka om priset alls, han vägrade att kunna prata om det, jag frågade tillochmed hans ledare om han kunde svara mig på ts men det gick inte, därför väljer jag att lägga en banreq nu. Det kan knappast vara ett missförstånd då ett x antal till helt oskyldiga personer dog samtidigt!   detta stämmer inte du satt i gäst och pokade flera av oss bugge kom och pratade med dig och berättade att vi var i fight med polisen du slutade inte du fortsatte att poka och pma lindegren och andra i gänget hade du låtit bli det och slutat spammat oss o låtit bli att försökt utpressa oss. vi vet nog alla här att 1m inte är i närheten av ett rimligt pris för vad du kan spawna in med o dom helt oskyldiga du nämnde dog av en helt annan spelare och engeageade oss dessutom direkt efter att vi låtit ressa dom. så det är allt jag har o säga o kom inte o säga att jag inte har något här o göra jag stod på berget med dom andra 

 

kan någon låsa denna tråd nu detta är på väg att bli en pajkastnings tävling

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Jackson said:

Fick aldrig tag i honom så vi kunde snacka om priset alls, han vägrade att kunna prata om det, jag frågade tillochmed hans ledare om han kunde svara mig på ts men det gick inte, därför väljer jag att lägga en banreq nu. Det kan knappast vara ett missförstånd då ett x antal till helt oskyldiga personer dog samtidigt!   detta stämmer inte du satt i gäst och pokade flera av oss bugge kom och pratade med dig och berättade att vi var i fight med polisen du slutade inte du fortsatte att poka och pma lindegren och andra i gänget hade du låtit bli det och slutat spammat oss o låtit bli att försökt utpressa oss. vi vet nog alla här att 1m inte är i närheten av ett rimligt pris för vad du kan spawna in med o dom helt oskyldiga du nämnde dog av en helt annan spelare och engeageade oss dessutom direkt efter att vi låtit ressa dom. så det är allt jag har o säga o kom inte o säga att jag inte har något här o göra jag stod på berget med dom andra 

 

kan någon låsa denna tråd nu detta är på väg att bli en pajkastnings tävling

Var sa jag att jag pokeade flera av er och satt i eran gäst? Den enda jag pokeade var Lindegren, första gången direkt när det hände, andra gången 20minuter efter för att han inte svarade mig längre på meddelanden så snälla sluta sprid massa skit som inte jag har gjort.

Det är väl helt obvious att jag fortsatte pma lindegren efter han hade rdmat mig? Jag fortsatte också skriva för att jag ville prata med han men som sagt, han ville inte.

Jag tog bara med gyazon på att du och bugge dödade oskyldigt folk för att jag ska motbevisa att ni säger att det är crossfire, för det var det verkligen inte då ni inte lyckades döda en polis innan ni dödade alla 5 civs/medics.

 

"Vill bara tillägga att du kan få refund men att kräva mer än vad du hade tolkar iaf jag (och andra) som utpressing "

Vad skulle jag kräva då? Skulle jag kräva er på mina spawnkläder? Nej det tänker jag verkligen inte, bara för att jag spelar medic så ska inte få lov att rdma och sen ge refund på 5k. Jag vill ha en större summa än bara värdet på mina spawnkläder. Vet inte hur ni får "utpressning" i detta sammanhang, förklara gärna.

Att få refund nu går ej, banreqen ligger uppe och kommer ej gå ner.

Edited by Feroz
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Feroz said:

 

"Vill bara tillägga att du kan få refund men att kräva mer än vad du hade tolkar iaf jag (och andra) som utpressing "

Vad skulle jag kräva då? Skulle jag kräva er på mina spawnkläder? Nej det tänker jag verkligen inte, bara för att jag spelar medic så ska inte få lov att rdma och sen ge refund på 5k. Jag vill ha en större summa än bara värdet på mina spawnkläder. Vet inte hur ni får "utpressning" i detta sammanhang, förklara gärna.

Att få refund nu går ej, banreqen ligger uppe och kommer ej gå ner.

För att det du kräver är inte det du förlorade vilket får det att vara utpressning. För han måste betala mer än vad du förlorade eller få en ban req, dessutom hade detta inte funkat så hade folk velat bli rdmade för att man skulle tjäna på det.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Scuba said:

För att det du kräver är inte det du förlorade vilket får det att vara utpressning. För han måste betala mer än vad du förlorade eller få en ban req, dessutom hade detta inte funkat så hade folk velat bli rdmade för att man skulle tjäna på det.

Att jag la 1mille i första hand, ja visst det var väl högt men som jag skrev innan, jag försökte att få tag i honom och prata med honom om allt, detta inkluderade priset på refunden också. 

Så du tycker att det är okej för dig att rdma mig sen bara ge mig 2k i refund? Jag har en paycheck på 5k, varför skulle jag då bry mig om dom pengarna? Nu är det så att du har rdmat mig och jag krävde pengar av dig som du vägrade prata med mig om, nu är vi här i sitsen då jag inte vill ha refund men vill ha er bannade. Slut diskuterat, upp till admins nu. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.