Jump to content
CvGaming

Nytt headset!!!


Tintin
 Share

Recommended Posts

Om du nu ska ha trådlöst så är det Logitech G933 som nog äre bästa. Personligen när jag körde G930 så tyckte jag att det kändes väldigt klumpigt och stort på huvudet, så jag bytte till HyperX Cloud II som är det bästa headsetet jag har haft!

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Hustle said:

Om du nu ska ha trådlöst så är det Logitech G933 som nog äre bästa. Personligen när jag körde G930 så tyckte jag att det kändes väldigt klumpigt och stort på huvudet, så jag bytte till HyperX Cloud II som är det bästa headsetet jag har haft!

Kollade in G933, dyrt. Men är det värt? Är det nån här på CvGaming som har det kanske?

Link to comment
Share on other sites

Jag har haft G933 det är bra lurar men känner inte att dem är värda 2200 kr+. Därav gjorde jag som Huslte jag köpte Hyper X II som är otroligt sköna och funkar fint :) De är även "billiga" :)

Link to comment
Share on other sites

Hustle vet inte vad han pratar om haha. Jag kör g930 och det är underbart, du kan ställa in allt efter ditt huvud. Du har en surround knapp på sidan, och du kan ställa in alla 11 högtalarna efter dig. Men du får inte vara nära routern. När du gör det så dör signalen. Men jag kan gå från mitt rum till toan och till köket utan problem. Men dom ligger runt 2k så inte billigt, men jag köpte dom på rea då låg dom på tusenlappen så klippte dom dirr. Du har fan till och med en mute knapp på headsetet. sitter du och spelar så drar du igång Spotify så kan du byta låt via dom 3 knapparna.

 

Link to comment
Share on other sites

Jag satt och funderade länge om jag skulle köpa mig ett trådlöst headset... Efter att läst recensioner osv på olika trådlösa headset så slutade det med att jag köpte ett tråd headset ändå, då man får mer headset för pengarna om man köper ett tråd headset. Ända fördelen med trådlöst headset är att det är bekvämt och inte ha en sladd, du kan gå ifrån datorn en bit och fortfarande prata med folk på TS t.ex. Men jag känner att man snackar ju ändå 8 timmar per dag med dessa plebs, så kan va bra med ett litet break då och då, annars blir man väl skadad på riktigt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Alltid använt Logitechs, slut på det nu då kvaliten på mina g930 var under all kritik, gick sönder (väldigt plastiga) efter ett par månader.

Nu kör jag med ett Astro A50, grymt robust headset med bra ljud och räckvidd. Den är även kompatibel med Xbox, PS osv. Rekommenderas.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, bugge said:

Hustle vet inte vad han pratar om haha. Jag kör g930 och det är underbart, du kan ställa in allt efter ditt huvud. Du har en surround knapp på sidan, och du kan ställa in alla 11 högtalarna efter dig. Men du får inte vara nära routern. När du gör det så dör signalen. Men jag kan gå från mitt rum till toan och till köket utan problem. Men dom ligger runt 2k så inte billigt, men jag köpte dom på rea då låg dom på tusenlappen så klippte dom dirr. Du har fan till och med en mute knapp på headsetet. sitter du och spelar så drar du igång Spotify så kan du byta låt via dom 3 knapparna.

 

Har G933 samma funktioner?

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, HedmaN said:

Tycker du borde köpa HyperX cloud 2, För att trådlösa går alltid sönder. Trust me

Kunde inte sagt det bättre själv.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.