Jump to content
CvGaming
  • 0

CSGO Problem.....


Toxiic
 Share

Question

När jag spelar CSGO så får jag detta "Ping lagg" Jag går upp till 200ping och ner igen på några sekunder. Ibland är det värre och ibland dras pingen bara upp lite... 

Jag har ominstallerat csgo 2 gånger och det hjälper en viss tid och sedan börjar det om igen...  ( DET ÄR BARA PÅ CSGO. inte arma eller nått annat spel..)

Tacksam för hjälp osv. :)

(Kör med Kabel från väggen till datorn)
MITT INTERNET: http://prntscr.com/ak1ykx 


Video på hur det är.

 

Edited by Toxiic
Link to comment
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
On 2016-03-25 at 9:50 AM, MarcusN said:

Jag hade samma problem för någon månad sen (För mig släppte de när jag reseta routern till en äldre version av mjukvaran )

Men efter som du kör kabel direkt från vägen så vet jag inte riktigt hur du ska kunna fixa problemet.

Vet dock hur irriterande det var då jag knappt kunde spela och det vara bara på CS.

var 10sek pingade jag från 5-200+ sen ner igen :)  

yepp, riktigt drygt faktiskt :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0
On 2016-03-25 at 10:02 AM, Caveman - Phille said:

Har du ringt o pratat med din operatör? Då dit internet är lite ostabilt ?

Annars lär det vara något knas med din router eller nätverkskort i datorn . Testat installera om nätverkskortet? Om inte? Testa

Inte något fel på internet och har kollat med leverantören =) 

Link to comment
Share on other sites

  • -1

Jag hade samma problem för någon månad sen (För mig släppte de när jag reseta routern till en äldre version av mjukvaran )

Men efter som du kör kabel direkt från vägen så vet jag inte riktigt hur du ska kunna fixa problemet.

Vet dock hur irriterande det var då jag knappt kunde spela och det vara bara på CS.

var 10sek pingade jag från 5-200+ sen ner igen :)  

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.