Jump to content
CvGaming

Ban appeal - Pablo Gonzalez


Tewo
 Share

Recommended Posts

 Appeal Information

            Name: *[M.C] Pablo Gonzalez*

            Date: 2016-03-31 - <23:00>

            Reason: Jag och en annan ([M.C] Anton) rånar, jag håller mig bakom, jag skjuter KTJohansson när Anton blivit skjuten av dom som var där, sedan kommer LZ Hernandez och någon annan i LZ, Hernandez försöker slå ner mig bakifrån, utan att ens vara del av fighten, men jag hinner precis vända mig om och skjuta honom, och jag ser att helikoptern är LZ (tröck på §), så jag sköt han som flög helikoptern, sedan börjar Johansson loota Anton och då sköt jag honom igen, sen springer jag till min bil, åker iväg och blir bannad. på min ban så stod det "Mass RDM" och jag fick 4dagars ban, när jag egentligen inte gjort något mot reglerna.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, v.pUTIN said:

Kan snart länka klippet då jag Hernandez satt i helikoptern :)

Gör gärna det, kan ju ha skjutit bara av ren reflex, men som jag kommer ihåg det så. du kanske förstår ändå med tanke på att det var folk som vi redan var i fight med.

Link to comment
Share on other sites

Nä men om ni är i området där vi krigar borde ju vi ha rätt o döda on sight... j**la förvirrande annars när det springer runt folk överallt o man inte har någon aning vem som är vem....

Om det är aktiv firefight tycker jag personligen att man får skjuta dom som är runt omkring en!! hitta INGET om just det i reglerna

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Xete said:

Nä men om ni är i området där vi krigar borde ju vi ha rätt o döda on sight... j**la förvirrande annars när det springer runt folk överallt o man inte har någon aning vem som är vem....

Om det är aktiv firefight tycker jag personligen att man får skjuta dom som är runt omkring en!! hitta INGET om just det i reglerna

Amen!, även om det inte var exakt så jag upplevde det

Edited by Tewo
Link to comment
Share on other sites

Hernandez sa, han står och siktar på mig. Så skulle jag kolla vad du höll på med, så ställde jag mig bakom din rygg. Du ser väl mitt namn?
Sen att du väljer att skjuta hernandez i helikoptern också när du redan hade gjort ett fel?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Alvaréz said:

Hernandez sa, han står och siktar på mig. Så skulle jag kolla vad du höll på med, så ställde jag mig bakom din rygg. Du ser väl mitt namn?
Sen att du väljer att skjuta hernandez i helikoptern också när du redan hade gjort ett fel?

Jag sköt han i helin för att ni är samma gäng, eftersom att vi var i krig där vi hade KOS på andra, när du skrämmer mig bakom mig är det kanske inte det första jag tänker på är att låta dig vara? Jag tog det som att du tänkte attackera, och då sköt jag båda er, för att igen, ni var samma gäng.
Ni kan inte tro att jag inte ska reagera på att ni springer på mig på det sättet att jag reagerar glatt och inte tror att det är någon annan när ni riktar vapen mot mig, samtidigt som vi är mitt i en fight med massa andra.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tewo said:

Jag sköt han i helin för att ni är samma gäng, eftersom att vi var i krig där vi hade KOS på andra, när du skrämmer mig bakom mig är det kanske inte det första jag tänker på är att låta dig vara? Jag tog det som att du tänkte attackera, och då sköt jag båda er, för att igen, ni var samma gäng.
Ni kan inte tro att jag inte ska reagera på att ni springer på mig på det sättet att jag reagerar glatt och inte tror att det är någon annan när ni riktar vapen mot mig, samtidigt som vi är mitt i en fight med massa andra.

Jag hade faktiskt ingen aning om att ni var i fight.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Alvaréz said:

Jag hade faktiskt ingen aning om att ni var i fight.

LOL, jag vet inte riktigt vad jag ska svara med tanke på att vi sköt ungefär samtidigt som ni var där, och att jag såg dig gå genom fältet medans fighten var.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Alvaréz said:

Jag hade faktiskt ingen aning om att ni var i fight.

Va ganska säker på att man fick skjuta om det va andra personer mitt i ''warzonen''

kan inte vart lång tid innan han döda er som han skjöt mot en av dom... skumt att ni inte hörde :D

Edited by Xete
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Xete said:

Nä men om ni är i området där vi krigar borde ju vi ha rätt o döda on sight... j**la förvirrande annars när det springer runt folk överallt o man inte har någon aning vem som är vem....

Om det är aktiv firefight tycker jag personligen att man får skjuta dom som är runt omkring en!! hitta INGET om just det i reglerna

http://plays.tv/video/56fdadbc6d1df1b450/mhmmmmmm

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tewo said:

Tror din heli klarade sig iaf :lol: kul klipp också imo. Men jag fattade det inte som att ni skulle vara friendlies iaf. my bad

HAHA speciellt när vi också va i fight med KT (såg lite småroligt ut :P

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, v.pUTIN said:

Det var ju inte så att det bara var mig eller Alvaréz ni dödade.

Vi hade dock fight med dom andra!

Edited by Xete
Link to comment
Share on other sites

Men ni borde ju verkligen kunna förstå varför jag sköt om du smyger dig upp bakom med pistol riktat rakt mot mig
Det var ju inte som att jag menade att döda någon som inte tillhörde det hela, imo så ska jag inte bli bannad  för att ni går in i fighten och smyger upp bakom mig....

Edited by Tewo
Link to comment
Share on other sites

fight och fight, Jag såg bara dig där, Sen tycker jag även att du/ni skall läsa på lite ang reglerna som finns på servern. För såsom jag förstog det så var det inte bara oss ni hade RDMat.

Så ta er en 10 minuter och läs igenom reglerna:)

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Tewo said:

Men ni borde ju verkligen kunna förstå varför jag sköt om du smyger dig upp bakom med pistol riktat rakt mot mig
Det var ju inte som att jag menade att döda någon som inte tillhörde det hela, imo så ska jag inte bli bannad  för att ni går in i fighten och smyger upp bakom mig....

Vilka mer hade vi RDMat? om dom tycker det va rdm får dom lägga upp banrequest på mig o tewo!

Link to comment
Share on other sites

Bara för att ni ser i chatten att vi hade dödat folk innan han döda er betyder inte att det va RDM eller va? LOL

Men i den situationen tycker iaf jag att bara 1 kill skulle kunna vara RDM och det va på han som satt i helin fanns egentligen ingen anledning o skjuta han :/

(offtopic.. Hittade andra ban appeals där ungefär samma sak har hänt, att dom har skjutit folk som visade sig inte vara med i gänget dom kriga mot så borde komma lite tydligare regler om det isf)

Edited by Xete
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.