Jump to content
CvGaming

Admin abuse!


Jumpyy
 Share

Recommended Posts

Hur anmäler man poliser som abusar sin makt o bannar folk? Jag satt framför mr gay aka mr Gray och vickade på huvudet en gång och då skulle jag ha en böter den vägrar jag att betala för varför i himmelen ska jag göra de när jag satt framför han och vickade på huvudet en gång. Send kom vi till 3e försöker o jag betalar inte då säger han fängelse då säger jag visst och försöker argumentera med honom om varför fängelse för de o då säger han att jag trollar och ger mig en 24 timmar ban! Jag vill prata med högsta admin men jag vill inte säga ett enda ord till honom vänligen kontakta mig för de där är inte okej!

Edited by Kebre
behöver vårda språket
Link to comment
Share on other sites

Hej! 

Detta låter jätte konstigt.

För det första så kan Grey inte banna dig.

Kan inte ens tänka mig att någon bannat dig för att du vägrat betala en böter. Aldrig.

Vad heter du ingame?

Link to comment
Share on other sites

Alex men har redan kontakt med admins de är lite mer än de som jag skrivit men kan ta de i ts iåfall där heter jag Jumpyy men som sagt har redan snackat med admins

Link to comment
Share on other sites

Vi snackade ju lite i Teamspeak och jag har även hunnit snacka lite med Gray om detta. Precis som ni sa och Gray även bekräftat så handlar ju inte detta om att ni inte betalade böter, det handlade ju mer om att ni stod och skrk,, var allmänt uppkäftiga inom ramar som jag inte skulle klassa som Roleplaying och även hoppade ur bilar medan ni var restrainade. Lägger man ihop allting så är det inte så jättesvårt att få det till Trolling. 

 

Upplever ni det annorlunda får man gärna uppveckla sig lite i en ban appeal och även förklara vad man själv gjort fel istället för att som du gjort i denna post framställa sig själv som ett offer när så inte är fallet, visst så kan ni ha blivit otrevligt bemött av APD och så vidare men det blir ofta så när man går in med en attityd som inte passar en RP server!

// Legacy 

 

Känner inte riktigt att denna tråd kommer leda till en nyttig diskussion och anser att i och med mitt svar så är tråden besvarad och kommer därför att låsas.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.