Jump to content
CvGaming

Game Time Competition - Round #3 - Winners *CLOSED*


V1RRE
 Share

Recommended Posts

Hej!

Nu är tävlingen avslutad och vi har en vinnare!

Eftersom att det var så jämnt på slutet i toppen så har jag bestämt för att jag tar o behåller kniven istället. Bra kämpat grabbar!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

 

 

Just kidddiin.

Skämt åsido, efter 19 dagars idlande så har vi en rauk vinnare, och jag är glad att det är ett virtuellt föremål han vinner och inte t.e.x en DXracer stol då man fått skicka iväg det med båt =)

Stort grattis till Cvgamings egna gottlänning Illmeister!

Du har med dina hela 10~ timmar per dag vunnit en Bayonet Boreal forest FT :)

 

Sedan tänkte jag även ta och dela ut en AK-47 Redline FT med 4 otroligt fina Fnatic stickers.

Ak-47;an tänkte jag ta o dela ut till den som lyckades gissa vinnaren.

20 personer mailade in och gissade.. Återigen var det väldigt jämnt och majoriteten gissade på samma person. så därför tar jag och behåller AK-47;an...

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

 

 

 

nån som faktiskt gick på denna 2 gånger i rad?

[RU] Teoo var först med o gissa på Illmeister, därför vinner du en AK-47 Redline FT .... Grattis!

 

Kontakta mig på teamspeak så löser vi era priser :)

 

 

 

Starkt jobbat övriga också! Jag tänkte dela ut topp 10 spelare i rätt ordning som en sista grej :)

1. [Cv-D] [UB] illmaister    
2. [MedicTrainee] DompaN    
3. [MedicTrainee] Björt    
4. [Ms] Sam    
5. [T.D.B] Thore1    
6. [B.D.C] Beardolf    
7. [SHT] Youssef ElHassan    
8. [B.D.C] Alle0100    
9. [IVN] Simonzx    
10.[RU] Boris jerkov

Link to comment
Share on other sites

GG guys, fattar ej hur ni orkar att spela så länge, jag menar 10 h per dag, fan vad man slösar sitt liv typ :D var det verkligen värt en cs:go bayonet :) one thing: hell f***ing yes. Grattis pojkar och lycka till,

Jag själv , ifall jag kördee så länge, mina föräldrar skulle facking ge mej data förbud i typ en vecka. lel. Så GG alla, jag har säkert samlat ihop typ 10h dom hära veckorna.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.