Jump to content
CvGaming

Zacharias - Comeback


Zacharias
 Share

Recommended Posts

Hej allihopa!

Som ni redan säkert ser i rubriken så ja nu kommer jag tillbaka. Efter en/två månader varit vid ett annat Community har jag nu åter igen beslutat mig för att komma tillbaka. Communityt jag spelat på i nu en/två månader hade inte samma spelarglädje som Cv-Gaming och valde även att stänga ner sin Altis-Life server och kunde bara bestämma mig för att jag ångrat att jag svek detta fina Community. Därav ber jag om ursäkt till de som blivit arga på mig för det dumma beslutet jag tog då, jag ångrar det mer än någonting annat samt att det var en typ av ett impuls beslut. Men för dem som inte vet vem jag är så kan jag ju berätta det nu: Mitt namn är Zacharias kommer från Finland är en riktig Arma Nörd som spelat Arma 3 i väldigt många timmar, har varit Support, Polis, Medic och en massa grejjer här på Cv-Gaming. Började spela på Cv-Gaming i Oktober 2014. Och vill ju även säga en sak så att alla förstår: Jag förväntar mig absolut inte samma respekt som jag hade förut innan jag svek detta Community. Jag kommer börja från ruta ett igen. Så ska vi se om vi kommer upp i 12 timmar spelande per dag igen! Men hoppas i alla fall att man kan komma hit igen utan att ha en massa hatande personer runt en! Men nu kommer er lilla Finne hit igen så nu får vi se vart detta tar vägen!

Tack för mig så syns vi inne på Servern och Teamspeak!

Mvh: Zacharias

Edited by Zacharias
Link to comment
Share on other sites

Vi har saknat vår kära Finska support :D  bra beslut att du kommer tillbaks, det ända som har hänt som är vel, ganska stort, det är att jonasp lämnade admin. Synd  att du inte e support längre, men Nice att du e tillbaks.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.