Jump to content
CvGaming

Ban Appeal-Hernandez Barrón


v.pUTIN
 Share

Recommended Posts

       Appeal Information

            Name: *Your in-game name* (optional: guid) [L.Z] Hernandez Barrón

            Date: YYYY-MM-DD - <Time it happened> 2016-03-31. Klockan 22:20

            Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here.'

Vi i Los Zetas var i fight med Mayans, Och som vanligt i alla fight så brukar det komma ett X antal Medics till platsen där folk skjuter.

Jag hade personligen hotat Patrik.S(Som var medicen på plats) ingame på plats via direct chat, Sen att han väljer att börja ressa Mayans är hans val. Vilket gjorde så att jag fick döda han ett par gånger, Sen att Thore kommer och ressar sina döda kollega som hjälpte Mayans gör så att jag skjuter ihjäl han med. Vill gärna få berättat för mig var reglen står att jag måste hota varenda medic på plats? Sen att det medics som sitter i samma teamspeak inte sitter och förklarar läget förvarandra är inte mitt problem.. 

Denna lilla fina historien om att jag hade hotat Patrik.S kan han stå för. 

Kommer befinna mig i TS så bara att skriva om någon(Bracket) vill förklara för mig:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.