Jump to content
CvGaming

Perm Ban for duping!


Laika
 Share

Recommended Posts

Date: 2014-10-23

Ingame name: [W.W.O]Tias

Admin: Jeppe Olsen

Reason: Duping

 

Jag gör nu en ban appeal då jag inte får tag på Herr GW och Jag antar att han har mycket att göra och helt enkelt inte hinner med allt!

Jag blev bannad natten mellan 22-23 oktober för duping.

Det ska nämnas att jag aldrig dupade något men skrev till en person att jag visste hur det gick till, ngt som för mig var en bugg i systemet och att det kallades duping visste jag inte om.

Under eftermiddagen/kvällen pratade jag med GW i Teamspeak som förklarade att man alltid får en perm ban för duping och det tas väldigt hårt på det.

GW sa även att jag skulle komma tillbaka in på ts ett par dagar senare för att höra om det var möjligt att unbanna, men jag har inte fått i honom sedan dess.

Det som dock förvånar mig att Admin Jeppe Olsen (som bannade mig) några dagar senare bannar en annan spelare för duping men han får bara en 7 dagars ban och då tycker väl jag att en 7 dagars ban hade varit helt korrekt i mitt fall oxå då jag utan tvekan brytit mot serverns regler men hade då kunnat fortätta mitt spelande på servern som i mina ögon är den bästa altis life servern(åtminstone av dem jag spelat på)

 

Jag hoppas verkligen att vi kan lösa detta då jag gillar servern och som en 28 år gammal 2 barns vet jag att man inte upprepar sina misstag.

Tack på förhand

Mattias

 

Link to comment
Share on other sites

To add to this, there's 2 kinds of duping.
When I ban people for combatlog/duping, thats when they log off after dieing inorder to save their gear, I give a 1-7 days ban for this depending on what they have done in the past.
When I perm ban someone for duping, that's when people are activly duping gear, or getting others to do it as you did.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.