Jump to content
CvGaming

Lite funderingar


v.pUTIN
 Share

Recommended Posts

Jao, som alla vet så har jag spelat i fraktion en hel del, Och är det väll min tur att lägga upp lite funderingar helt enkelt :)

 

1. Polisen har taze one sight i red zone, Tänk er att man är 8 st online alla står och säljer så smyger 1 polis upp som tazar sönder alla! Ja, då tappar du inte bara dina fordon, ditt gear, men du får sitta i fängelse om inte du vill betala 200k. Kan man inte ta bort taze on sight i red zone? 

2. Kan man inte göra så att Polisen måste engega innan de tazar?(Sen ska denna engage göra så att man får kos) Om man försöker fly nu och har gear så skriker de(Polis, Stanna, Stanna) Gör man inte detta så får man en taze. Om man stannar så tappar man ju endå sitt vapen osv osv, Sen en tjocka böter på det.  Kan känna att Polisen har börjat känna sig lite för glada i tazern då. Då de tazar, stoppar in en i bilen och kör in en till safezone, och detta sker så satans snabbt. 

3. Ghosthawk och hunter, Ja Polisen har tillgång till dessa saker, men ibland känns det som att de kör dessa fordon mer än vanliga, Menar 15 poliser inne, 1 ghosthawk ute 1-2 hunters ute, Ibland känns det lite som att det börjar bli standard,( Nu ska jag inte säga att det händer hela tiden, och hunters kan ni glida absolut. 

Problemet ligger i ghosthawken tycker jag, då den är väldigt svårnerskjuten.

4. Polisen tycker att civila baitar för gear, Jajjemen det händer hela tiden. Men Civila vill åt Polisens saker lika mycket som Polisen vill åt Civilas saker(Har jag fel?) :)

5. Förr  när jag var Polis första gången så var vi överallt i bilar(Känns lite mer att Polisen åker som en grupp, Nu känns det som att alla Poliser åker tillsammans från Kavala till typ Airfield sen tillbaka(Vad jag har märkt de senaste dagarna)

6. Sen detta med att man inte får loota folk som dör pga att de kör för fort, Jag menar kan man inte hantera farten man är i så får man skylla sig själv. Och om det är någon stackare som lyckas bevittna detta som kanske går fram och ser att bilen är olåst, aboslut borde väll killen få noppra åt sig? Nu säger jag inte att ni suger och är sämst osv osv för att ni krockar och dör. Det händer alla tillockmed mig :) Och JA det suger att bli lootad på de viset och det du tappar kommer säkerligen användas emot dig, Men är inte det då en tankeställare? Och lösning (Ge Kos om någon ser att någon lootar någons gängmember?) detta gäller även Polisen såklart, Ser jag Polisen så kommer jag utan varning skjuta för att döda. Även om han har krockat.

7. Mackrån! en väldigt fin faktor!! Vad jag har märkt så prioriteras inte dessa alls! Det kan komma en Polis som glider förbi och får tagg på vem som tar macken sen drar dom o.0(Sen kan de som tar macken smsa Polisen och skriva att dom kommer döda mackägaren) Detta hände runt kl 22:00~! Då får vi som svar (Mackägaren gick hem 16:00) o.0

Ja om ni inte vill tappa gear, lämna skiter då? Men att undvika RP på de viset tycker jag är helt åt skogen!(Sen att mackrån görs för att baita, det är ingen nyhet! Ibland kan det bli för mycket stider och det vet vi alla om, Men ibland kan det vara så att det inte händer något annat och att man är lite sugen på en strid.. Men åk inte dit och kolla vilka som gör mackrånet sen dra där ifrån!!!!

8. Har Poliserna KOS om de ser någon som dödar någonannan? :S 

Alla stavfel/särskrivningar kan ha lite med tröttheten att göra.

Sen är inte detta något som folk ska ta illa upp på och säga att "du rpar aldrig" bla bla bla bla Ska du skriva något sådant så behöver du inte skriva alls :)

var tvungen att edita denna för vissa har inte hjärnceller att läsa detta :)

Som sagt detta är bara några funderingar som jag / Los Zetas har!

9. Är det så att du läst hela vägen till denna punkten och känner att du också har något att tilllägga så gör det(Detta gäller såklart civila) :)

 

Link to comment
Share on other sites

Tycker det många gånger kan vara väldigt otydligt om man får skjuta en polis eller inte. hear me out. Om polisen säger "Stanna" "stanna" Stanna" att dom säger det ger dom möjlighet att tazea personen men det ger inte personen/gänget kos vilket gör så att polisen kan riskfritt stanna folk och göra dom maktlösa utan en chans att göra något tillbaks. Ett till exempel som hände idag. Polisen sa "sätt händerna på huvudet eller så kommer vi bli tvungna att tazea er" Ger detta KOS? om dom hade börjat tazea oss hejvilt hade vi fått KOS då? eller måste vi ha 5 upplagda så vi kan säga att ni ska släppa oss eller så dör ni? och även om vi har 5 upplagda om vi är nära eran bil kommer ni kasta in oss snabbt som attans och köra iväg med oss och få erat "RP" som istället för att leda till något intressant så leder det bara till antingen en fet bot och inget gear eller fängelse och inget gear. (BTW har inget emot att APD tar gear, bara sättet dom gör det)

Link to comment
Share on other sites

Ska börja med bra skrivet Putin!

Punkt 8 stämmer (iaf vad jag har hört) men jag har varit polis sammanlagt runt 3 månader. Och har aldrig använt det. Jag har agerat men inte dödat har gått fram och rpat. Sen tar jag det där ifrån. Om det är så att det har hänt så tycker jag det är riktigt skitig rp från våran sida. Tycker också att det bordes ta bort då det säkert finns nån/några poliser som kan använda detta för att få "veva" lite.

Tack för mej leverpastej!

Edited by Tintin
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, v.pUTIN said:

Jao, som alla vet så har jag spelat i fraktion en hel del, Och är det väll min tur att lägga upp lite funderingar helt enkelt :)

 

1. Polisen har taze one sight i red zone, Tänk er att man är 8 st online alla står och säljer så smyger 1 polis upp som tazar sönder alla! Ja, då tappar du inte bara dina fordon, ditt gear, men du får sitta i fängelse om inte du vill betala 200k. Kan man inte ta bort taze on sight i red zone? 

2. Kan man inte göra så att Polisen måste engega innan de tazar?(Sen ska denna engage göra så att man får kos) Om man försöker fly nu och har gear så skriker de(Polis, Stanna, Stanna) Gör man inte detta så får man en taze. Om man stannar så tappar man ju endå sitt vapen osv osv, Sen en tjocka böter på det.  Kan känna att Polisen har börjat känna sig lite för glada i tazern då. Då de tazar, stoppar in en i bilen och kör in en till safezone, och detta sker så satans snabbt. 

3. Ghosthawk och hunter, Ja Polisen har tillgång till dessa saker, men ibland känns det som att de kör dessa fordon mer än vanliga, Menar 15 poliser inne, 1 ghosthawk ute 1-2 hunters ute, Ibland känns det lite som att det börjar bli standard,( Nu ska jag inte säga att det händer hela tiden, och hunters kan ni glida absolut. 

Problemet ligger i ghosthawken tycker jag, då den är väldigt svårnerskjuten.

4. Polisen tycker att civila baitar för gear, Jajjemen det händer hela tiden. Men Civila vill åt Polisens saker lika mycket som Polisen vill åt Civilas saker(Har jag fel?) :)

5. Förr  när jag var Polis första gången så var vi överallt i bilar(Känns lite mer att Polisen åker som en grupp, Nu känns det som att alla Poliser åker tillsammans från Kavala till typ Airfield sen tillbaka(Vad jag har märkt de senaste dagarna)

6. Sen detta med att man inte får loota folk som dör pga att de kör för fort, Jag menar kan man inte hantera farten man är i så får man skylla sig själv. Och om det är någon stackare som lyckas bevittna detta som kanske går fram och ser att bilen är olåst, aboslut borde väll killen få noppra åt sig? Nu säger jag inte att ni suger och är sämst osv osv för att ni krockar och dör. Det händer alla tillockmed mig :) Och JA det suger att bli lootad på de viset och det du tappar kommer säkerligen användas emot dig, Men är inte det då en tankeställare? Och lösning (Ge Kos om någon ser att någon lootar någons gängmember?) detta gäller även Polisen såklart, Ser jag Polisen så kommer jag utan varning skjuta för att döda. Även om han har krockat.

7. Mackrån! en väldigt fin faktor!! Vad jag har märkt så prioriteras inte dessa alls! Det kan komma en Polis som glider förbi och får tagg på vem som tar macken sen drar dom o.0(Sen kan de som tar macken smsa Polisen och skriva att dom kommer döda mackägaren) Detta hände runt kl 22:00~! Då får vi som svar (Mackägaren gick hem 16:00) o.0

Ja om ni inte vill tappa gear, lämna skiter då? Men att undvika RP på de viset tycker jag är helt åt skogen!(Sen att mackrån görs för att baita, det är ingen nyhet! Ibland kan det bli för mycket stider och det vet vi alla om, Men ibland kan det vara så att det inte händer något annat och att man är lite sugen på en strid.. Men åk inte dit och kolla vilka som gör mackrånet sen dra där ifrån!!!!

8. Har Poliserna KOS om de ser någon som dödar någonannan? :S 

Alla stavfel/särskrivningar kan ha lite med tröttheten att göra.

Sen är inte detta något som folk ska ta illa upp på och säga att "du rpar aldrig" bla bla bla bla Ska du skriva något sådant så behöver du inte skriva alls :)

Som sagt detta är bara några funderingar som jag / Los Zetas har!

9. Är det så att du läst hela vägen till denna punkten och känner att du också har något att tilllägga så gör det(Detta gäller såklart civila) :)

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Kan bara skriva för mig själv, men är rättså säker på att de flesta i APD kommer att tycka likadant.

Ang. Hunter o Ghosthawk, anledningen att vi kör de är för att vi ska ha ett övertag i fighterna vi är i och för att vi ska kunna avsluta fighter rättså snabbt då som du själv vet Putin att vi blir engageade så fort vi är utanför SafeZone. Sen också för att vi blir antingen 3:de parts engageade eller t.o.m som den senaste tiden, 4:de parts engageade. Som du själv vet så tyckte du inte att det var så kul med det i polisen heller.

10 hours ago, v.pUTIN said:

4. Polisen tycker att civila baitar för gear, Jajjemen det händer hela tiden. Men Civila vill åt Polisens saker lika mycket som Polisen vill åt Civilas saker(Har jag fel?)

Den tycker jag själv att den är rättså självklar. Vi vill självklart åt civilas gear för att få bort så mycket gear på servern som möjligt. Sen ska ju inte de betyda att ni civila ska behöva jaga tillbaka gearet (?)
Enligt mig och många andra poliser så hade det gärna få komma en whipe men det vet vi alla att de inte kommer hända då det är många som inte vill ha det.

10 hours ago, v.pUTIN said:

8. Har Poliserna KOS om de ser någon som dödar någonannan? :S 

Yes, vi har KOS om vi bevittnar ett mord. De menas alltså att vi måste se det själva med egna ögon, inte att se i chatten.

 

10 hours ago, v.pUTIN said:

5. Förr  när jag var Polis första gången så var vi överallt i bilar(Känns lite mer att Polisen åker som en grupp, Nu känns det som att alla Poliser åker tillsammans från Kavala till typ Airfield sen tillbaka(Vad jag har märkt de senaste dagarna)

Vi har börjat den senaste tiden att åka i grupper, helst full bil om det är möjligt. Detta är då självklart för våran egna säkerhet och för att minska risken att vi dör och blir engageade. Jag har själv märkt att åker jag själv jämfört med att åka full bil så är risken mycket mindre att bli engagead då ni känner att vi är många (?)

Detta är som sagt mina tankar, tror dock att rätt många håller med.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Hustle said:
10 hours ago, v.pUTIN said:

8. Har Poliserna KOS om de ser någon som dödar någonannan? :S 

Yes, vi har KOS om vi bevittnar ett mord. De menas alltså att vi måste se det själva med egna ögon, inte att se i chatten.

Trevligt exempel kommer här, LZ blir engegade av Ms, Dom börjar tokskjuta och vi dödar en för att skydda oss själva. Vad ger er då rätten att döda någon som skyddar sitt egna liv? 

Jag har för mig att den reglen löd så här, Om ni kan rädda ett liv(Ni ser någon som håller på att råna någon så får ni agera) ? Har jag fel? :s 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, v.pUTIN said:

Trevligt exempel kommer här, LZ blir engegade av Ms, Dom börjar tokskjuta och vi dödar en för att skydda oss själva. Vad ger er då rätten att döda någon som skyddar sitt egna liv? 

Jag har för mig att den reglen löd så här, Om ni kan rädda ett liv(Ni ser någon som håller på att råna någon så får ni agera) ? Har jag fel? :s 

Stämmer delvis, ser vi att t.ex ni rånar Cv-D då kan vi inte skjuta er ju på direkten. Det är när vi har sett att ni ligger o skjuter mot "Pelle", då får vi agera och skjuta er då ni är en fara för resten av de civila.

Link to comment
Share on other sites

kontentan av det du skriver får jag fram som det här, Ge oss mer kos. kos och lite mer kos. 

Vi är poliser, inte ett vanligt gäng. Vi kommer använda medel som ni civila ej har tillgång till för att få övertag i t.e.x fighter. 

De regler som du skulle vilja ta bort/ändra kommer göra att civila kommer baita mera kos... Detta är en RP server.

Sen vet jag att många poliser har varit lite väl glada i sin tazer den senaste tiden och det kommer de bli en ändring på, Vi har möte och då kommer allt detta att tas upp.

Vårat "Jobb" på denna server är ju att ta gear från civila och att hålla nivån på en acceptabel nivå, Så att personer gnäller över att vi gör vårat jobb är bara absurt.( Nu säger jag inte att du gjort det)

Angående mackrånet, absolut inte ok o skriva att "han gick hem kl 16". Mackrån prioriteras om inte en stor fight utspelar sig någon annanstans som gör att alla poliser är tvungna att infinna sig där, Sen så finns det tillfällen då vi är 2-3-4 poliser inne och t.e.x LZ sitter 8 pers inne och tar en mack, Detta anser vi poliser som bait och som ett självmordsuppdrag. Mackrån är till för att kunna rånas och tjäna en snabb slant, absolut. Men att ett stort gäng tar det är endast till för att baita ut poliser för att sedan kunna ta deras gear.

Hoppas du fick svar på de mesta! :) S

Link to comment
Share on other sites

Bara tänker lite, jag vet inte hur vida det är men från mitt perspektiv så låter det lite som att det är lite dubbelmoral från apd. Visst ni är poliser ni ska göra det säkert och ett bra sätt att göra det är att man tar bort så många vapen som möjligt. Detta tycker hela apd styrkan är helt ok och det förstår jag. Men varför är det så illa när civila vill åt apds gear? Även vi vill ha tunga vapen för att kunna visa upp oss i rp scenarion och även bjuda på en riktig match. Om ni ska ha armerade fordon och 6.5 - 7.62 med level 3 vest så är ni så otroligt överlägsna om det ända en civ har är en 5.56. Ni kan lämna ute den kommentaren "Joina wasteland då om du vill ha tunga vapen" för jag tror inte det kommer ens bli kul att ha en fight med apd, inte ens ni kommer att tycka att det är roligt i långa loppet att springa in rensa hela området på 3 min bara för att en 5.56 inte rår på eran armor och ni behöver max 2 skott för att döda. TRG mot TRG funkar men TRG mot MK18+carri lite är inte så jätte rättvist enligt mig. Visst ni ska ha övertag och därför finns era armerade fordon men om ni dessutom på det inte vill ha några tunga vapen alls på servern blir inte det övertag lite för stort? Detta är bara lite tankar och ni får gärna besvara men för det på ett snyggt sätt.

Link to comment
Share on other sites

Tanke kring 8:an är att även om polisen får KOS om de bevittnar ett mord ska de inte börja skjuta för det. Först och främst ska de se till att de själva är i säkerhet innan de lägger sig i så att de inte blir så att polisen utnyttjar regeln för att vara med i fighten. Regeln är för att bättra RP och därför bör polisen endast utnyttja den för bättre RP. Alltså inte börja skjuta in sig i fighten utan istället för att försvara antingen andra civila i närheten eller sig själv.

 

Lätt hänt att poliser missbrukar regeln genom att panga mot den som skjutit för att själva kunna vara med i fighten. Det är fel då ingen poliskår skulle ge sig in i ett dödligt krig när det redan är två parter. De skulle istället ha väntat ut fighten för att sedan efteråt gripa in mot ''tjuvarna''.

Link to comment
Share on other sites

On 2016-04-09 at 2:54 PM, Eurozze said:

Tror inte att folk förstår att det ska vara näst intill omöjligt att döda hela poliskåren.... Civila ska inte vinna fight mot oss ofta, det kan hända nån gång men det ska då fan vara svårt.

 

DET ÄR TILL FÖR ATT VI SKA VARA ÖVERLÄGSNA!

201604_0428_bidab.jpg 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Eurozze said:

Tror inte att folk förstår att det ska vara näst intill omöjligt att döda hela poliskåren.... Civila ska inte vinna fight mot oss ofta, det kan hända nån gång men det ska då fan vara svårt.

 

DET ÄR TILL FÖR ATT VI SKA VARA ÖVERLÄGSNA!

Jag tycker det är bra att polisen är starka, men jag tycker dom borde vara starka för att dom är bra inte för att dom får göra saker som andra inte får, för att få ett övertag som är tråkigt för personen som är på andra änden för att vi är alla här för att ha kul och det är inte kul när polisen kan göra vad dom vill utan att man har en chans att göra något tillbaka för att man är restrainad

Edited by Vpswede
Link to comment
Share on other sites

Just now, kooben said:

kontentan av det du skriver får jag fram som det här, Ge oss mer kos. kos och lite mer kos. 

Vi är poliser, inte ett vanligt gäng. Vi kommer använda medel som ni civila ej har tillgång till för att få övertag i t.e.x fighter. 

De regler som du skulle vilja ta bort/ändra kommer göra att civila kommer baita mera kos... Detta är en RP server.

Sen vet jag att många poliser har varit lite väl glada i sin tazer den senaste tiden och det kommer de bli en ändring på, Vi har möte och då kommer allt detta att tas upp.

Vårat "Jobb" på denna server är ju att ta gear från civila och att hålla nivån på en acceptabel nivå, Så att personer gnäller över att vi gör vårat jobb är bara absurt.( Nu säger jag inte att du gjort det)

Angående mackrånet, absolut inte ok o skriva att "han gick hem kl 16". Mackrån prioriteras om inte en stor fight utspelar sig någon annanstans som gör att alla poliser är tvungna att infinna sig där, Sen så finns det tillfällen då vi är 2-3-4 poliser inne och t.e.x LZ sitter 8 pers inne och tar en mack, Detta anser vi poliser som bait och som ett självmordsuppdrag. Mackrån är till för att kunna rånas och tjäna en snabb slant, absolut. Men att ett stort gäng tar det är endast till för att baita ut poliser för att sedan kunna ta deras gear.

Hoppas du fick svar på de mesta! :) S

Dom övertag polisen ska ha i en fight om du frågar mig är 1: Mer spelare 2: ghost hawk 3: hunter 4: bra spelare. Om polisen hade bara haft dom här övertagen så hade man inte velat gå på polisen för att man vet att dom hade kunnat ta en i en "fair" fight men som det är nu så har ni alla dessa grejer och restraina/tazea personer innan dom har en chans att göra något tillbaka. Detta är så tråkigt för dom som blir tazeade för man har ingen chans att göra något tillbaka (man får inte ens ett bra RP från det, det blir bara en situation där man förhandlar med polisen för att försöka att inte förlora allt sitt gear). Jag frågar inte efter KOS KOS KOS utan bara att polisen ska följa samma regler som oss men med mer spelare, ghost hawk, hunter och tillgång till bra spelare.

Jag förstår inte vad folk menar med att baita KOS om jag ska vara ärlig. Om vi i Cv-D ta en mack i hoppet om att polisen ska komma så kan ni fortfarande RPa med oss men det händer allt för ofta att ni i polisen använder eran rätt att tazea folk och säger bara "kom till mig eller så kommer jag tazea dig" Som jag sa i en tidigare post ger inte detta KOS till gänget och polisen kan tazea och sen restraina och kasta in dom i bilen(gör dom detta snabbt nog kommer personerna inte heller kunna säga "Släpp mig eller så kommer mitt gäng öppna eld" för att taze tar bort ens förmåga att prata)och då får man igen inte ett RP man får bara en diskussion med polisen för att inte bli av med sitt gear.

Jag håller med om att erat jobb är att ta bort gear från civila men det jag är emot är sättet ni gör det. TEX om vi 3 pers står i kavala CP polisen kommer dit och ber oss att släppa allt vi har på oss. Om vi nekar det får polisen som jag förstått det kasta in en i deras bil och åka till närmaste polistation och då blir det inte ett RP utan bara en diskussion med polisen för att inte bli av med sitt gear.
 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Vpswede said:

Dom övertag polisen ska ha i en fight om du frågar mig är 1: Mer spelare 2: ghost hawk 3: hunter 4: bra spelare. Om polisen hade bara haft dom här övertagen så hade man inte velat gå på polisen för att man vet att dom hade kunnat ta en i en "fair" fight men som det är nu så har ni alla dessa grejer och restraina/tazea personer innan dom har en chans att göra något tillbaka. Detta är så tråkigt för dom som blir tazeade för man har ingen chans att göra något tillbaka (man får inte ens ett bra RP från det, det blir bara en situation där man förhandlar med polisen för att försöka att inte förlora allt sitt gear). Jag frågar inte efter KOS KOS KOS utan bara att polisen ska följa samma regler som oss men med mer spelare, ghost hawk, hunter och tillgång till bra spelare.

Jag förstår inte vad folk menar med att baita KOS om jag ska vara ärlig. Om vi i Cv-D ta en mack i hoppet om att polisen ska komma så kan ni fortfarande RPa med oss men det händer allt för ofta att ni i polisen använder eran rätt att tazea folk och säger bara "kom till mig eller så kommer jag tazea dig" Som jag sa i en tidigare post ger inte detta KOS till gänget och polisen kan tazea och sen restraina och kasta in dom i bilen(gör dom detta snabbt nog kommer personerna inte heller kunna säga "Släpp mig eller så kommer mitt gäng öppna eld" för att taze tar bort ens förmåga att prata)och då får man igen inte ett RP man får bara en diskussion med polisen för att inte bli av med sitt gear.

Jag håller med om att erat jobb är att ta bort gear från civila men det jag är emot är sättet ni gör det. TEX om vi 3 pers står i kavala CP polisen kommer dit och ber oss att släppa allt vi har på oss. Om vi nekar det får polisen som jag förstått det kasta in en i deras bil och åka till närmaste polistation och då blir det inte ett RP utan bara en diskussion med polisen för att inte bli av med sitt gear.
 

Som jag redan skrivit. Många poliser har använt sina tazers alldeles för mycket och i konstiga situationer, Detta kommer att fixas!

Link to comment
Share on other sites

Tycker det var ett givande samtal eller tråd detta.

 

1.)  Det jag vill tillägga är väl att SpökFalken används ju för att vi kommer nästan ALLTID in i en situation där motståndaren ligger upplagd och "väntar" på oss, vilket är en extrem nackdel för Polisen. Vi blir nästan alltid 3-part engagerade av just L.Z (Lip.Zillarna som vi kallar er för). Det är väl för ni varken har kraften eller män nog att ta oss i en ren fight utan hoppar på oss när vi redan är i ett krig mot ett eller två andra gäng.

2.)  Om polisen är för svår att ge sig på... ja gör det inte då. Det är ju det som är tanken som Eurozz säger. Tror det är roligare i längden om man får paniken när polisen kommer och faktiskt försöker att fly.

                   2,3.)  Nu droppar vi vapen med så för de som känner sig kaxiga är ju belöningen stor om man vinner, och då ska det vara svårt.

3.)  Tazern har ALDRIG används av mig på det sättet då jag håller med om att det är fel och förstör RP. ALLA ska ha samma chans i mina ögon.

4.)  Förr var det emot reglerna att baita mack. Vilket det borde vara nu med. Och nu används den bara av er som ligger 8 man upplagda runt om för att mjölka poliser och sen har ni mage över klaga på vårat RP?.. seriöst.

5.)  Ja punkt 8 stämmer. Klart poliser som bevittnar ett brott så grovt som ett mord måste ju kunna ingripa då? Är ni så kÖÖrk och dödar en person framför en polis får ni fan skylla er själva.

 

Vart är dubbelmoralen? Scuba? Jag fattar inte var du ser den?

 

Ja Putin! ser dig som den värsta trollaren på servern med en extrem dålig förhållning mot andra i kommunitet. Anser inte du bidrar till något alls roligt spelande än just bara till dig själv här på servern, går det inte som du vill skriker du bann och vrider på regler som du själv om och om gärna bryter emot så det passar dig. Patetiskt i mina ögon. och ganska genomskinligt.

 

Jag tyckte bra om dig en gång i tiden, till och med försvarat dig inför andra. Men du har verkligen visat vem du är och hur egocentrisk ditt tänk är, så just nu har jag bara förakt mot dig.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, M. Gray said:

5.)  Ja punkt 8 stämmer. Klart poliser som bevittnar ett brott så grovt som ett mord måste ju kunna ingripa då? Är ni så kÖÖrk och dödar en person framför en polis får ni fan skylla er själva.

Fast vi Civs har många gånger varit med om att vara i underläge i en Checkpoint omringade av 8 i ett gäng. Då dödar vi en i självförsvar. Då ligger A.P.D på bergen med kikare och snipar en vilket jag tycker är riktigt tråkigt. Det får liksom hända framför nosen på dom och inte 800m bort

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Kafarov said:

Fast vi Civs har många gånger varit med om att vara i underläge i en Checkpoint omringade av 8 i ett gäng. Då dödar vi en i självförsvar. Då ligger A.P.D på bergen med kikare och snipar en vilket jag tycker är riktigt tråkigt. Det får liksom hända framför nosen på dom och inte 800m bort

Om ni skulle se att vi ligger runt platsen varför tar ni inte upp händerna? Då vi är poliser så kommer vi att ingripa om vi ser civs med händerna uppe som blir rånade.

Link to comment
Share on other sites

Tycker detta är en totalt onödig post. Då allt du undrar Putin, finns förklarat med nya regler osv.

Förövrigt tycker jag nästan detta är lite onödig post, då det känns som ytterligare en såndär gnäll post fast lite mer omformulerad än de andra liknande poster.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.