Jump to content
CvGaming

Lite funderingar


v.pUTIN
 Share

Recommended Posts

10 hours ago, M. Gray said:

1.)  Det jag vill tillägga är väl att SpökFalken används ju för att vi kommer nästan ALLTID in i en situation där motståndaren ligger upplagd och "väntar" på oss, vilket är en extrem nackdel för Polisen. Vi blir nästan alltid 3-part engagerade av just L.Z (Lip.Zillarna som vi kallar er för). Det är väl för ni varken har kraften eller män nog att ta oss i en ren fight utan hoppar på oss när vi redan är i ett krig mot ett eller två andra gäng.

 

Lip.Zillarna som varken har kraften eller män nog att ta er i fight? dog lite där hahahahahaha.

 

10 hours ago, M. Gray said:

2.)  Om polisen är för svår att ge sig på... ja gör det inte då. Det är ju det som är tanken som Eurozz säger. Tror det är roligare i längden om man får paniken när polisen kommer och faktiskt försöker att fly.

Man kommer ju inte så långt med tanke på hur duktiga ni är med tazern :)

 

10 hours ago, M. Gray said:

4.)  Förr var det emot reglerna att baita mack. Vilket det borde vara nu med. Och nu används den bara av er som ligger 8 man upplagda runt om för att mjölka poliser och sen har ni mage över klaga på vårat RP?.. seriöst.

Mackägaren slutade ju klockan 16:00, Ne men om en av oss vill ta en mack för RP/Pengar/Fight, Så måste ju vi vara på plats?

 

10 hours ago, M. Gray said:

Ja Putin! ser dig som den värsta trollaren på servern med en extrem dålig förhållning mot andra i kommunitet. Anser inte du bidrar till något alls roligt spelande än just bara till dig själv här på servern, går det inte som du vill skriker du bann och vrider på regler som du själv om och om gärna bryter emot så det passar dig. Patetiskt i mina ögon. och ganska genomskinligt.

Trollaren? Vet du ens vad du pratar om? Förstår inte riktigt hur du menar men utveckla gärna... Bidrar inte till roligt spelande? Pajjas du vet inte ens själv vad du snackar om. 

Håll koll på lite fakta innan du yttrar dig. Jag skriker bann? Du skriker bann så fort någon råkar köra över dig i kavala market.... pffff

Vrider på reglerna? woooooow gray hahahaha'

Mvh Lip.Zill-PuutiiN

 

Link to comment
Share on other sites

On 2016-04-09 at 0:18 PM, kooben said:

kontentan av det du skriver får jag fram som det här, Ge oss mer kos. kos och lite mer kos. 

Vi är poliser, inte ett vanligt gäng. Vi kommer använda medel som ni civila ej har tillgång till för att få övertag i t.e.x fighter. 

De regler som du skulle vilja ta bort/ändra kommer göra att civila kommer baita mera kos... Detta är en RP server.

Sen vet jag att många poliser har varit lite väl glada i sin tazer den senaste tiden och det kommer de bli en ändring på, Vi har möte och då kommer allt detta att tas upp.

Vårat "Jobb" på denna server är ju att ta gear från civila och att hålla nivån på en acceptabel nivå, Så att personer gnäller över att vi gör vårat jobb är bara absurt.( Nu säger jag inte att du gjort det)

Angående mackrånet, absolut inte ok o skriva att "han gick hem kl 16". Mackrån prioriteras om inte en stor fight utspelar sig någon annanstans som gör att alla poliser är tvungna att infinna sig där, Sen så finns det tillfällen då vi är 2-3-4 poliser inne och t.e.x LZ sitter 8 pers inne och tar en mack, Detta anser vi poliser som bait och som ett självmordsuppdrag. Mackrån är till för att kunna rånas och tjäna en snabb slant, absolut. Men att ett stort gäng tar det är endast till för att baita ut poliser för att sedan kunna ta deras gear.

Hoppas du fick svar på de mesta! :) S

Man kan ju alltid sätta en ny regel angående mack rån. Tex att man får bara inbefinna sig max 3 gängmedlemmar under ett sådant rån. Samt får endast åka 4 poliser dit för att ta fast bovarna. 

 

Mvh Caveman ?

Link to comment
Share on other sites

När man är snut hatar man civ gäng, när man är civ gäng hatar man snuten, vilken sida man en är på så tycker man att andra parten är idioter och borde inte få göra si och så, så är det, har alltid varit och kommer förmodligen alltid att va, förstår inte varför det måste skrivas böcker och kastas paj lol

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, M. Gray said:

Det är väl för ni varken har kraften eller män nog att ta oss i en ren fight utan hoppar på oss när vi redan är i ett krig mot ett eller två andra gäng.

Du kanske har glömt bort den gången vi tog era två hunters? Sen bytta vi ju ena huntern mot en ghosthawk.

Kraften att ta er? Ni dog kanske 30 gånger, vi dog kanske 5-6? Å allt vi gjorde var att sitta och skratta å ha det bra :)

Lip-Zill PuutiiN

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Darwin said:

När man är snut hatar man civ gäng, när man är civ gäng hatar man snuten, vilken sida man en är på så tycker man att andra parten är idioter och borde inte få göra si och så, så är det, har alltid varit och kommer förmodligen alltid att va, förstår inte varför det måste skrivas böcker och kastas paj lol

Inget hat från min sida bara lite funderingar, Men när Gray börjar kasta salt på andra så ska han allt få lite salt tillbaka :()

Link to comment
Share on other sites

Fine att polisen ropar nåt och sen tazear, men sedan regeln infördes att det inte är kos på Taze och Restrain så känner jag och typ "alla" att det har blivit abusat som fan. Sure, om jag går fram och börjar jiddra så kan jag förvänta mig en taze, men att stå helt tyst och tazea typ 30 gånger är bara drygt OCH lack of rp, imo. Det är inte bara extremt irriterande utan man tappar magasin och skit från sin inventory vilket även är game breaking. 

En annan sak jag har märkt som inte är en jätte stor deal men ändå en grov mindfuck är att en del nya poliser engagear genom att säga typ "APD put your hands up" utan ultimatum och sedan börjat veva samtidigt som en högre rank har varit närvarande. Fattar inte? 

Tycker dock det är kul att APD har börjat få lite luft "quantity over quality" :drinks::D:D:drinks:

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Br0ze said:

Fine att polisen ropar nåt och sen tazear, men sedan regeln infördes att det inte är kos på Taze och Restrain så känner jag och typ "alla" att det har blivit abusat som fan. Sure, om jag går fram och börjar jiddra så kan jag förvänta mig en taze, men att stå helt tyst och tazea typ 30 gånger är bara drygt OCH lack of rp, imo. Det är inte bara extremt irriterande utan man tappar magasin och skit från sin inventory vilket även är game breaking. 

En annan sak jag har märkt som inte är en jätte stor deal men ändå en grov mindfuck är att en del nya poliser engagear genom att säga typ "APD put your hands up" utan ultimatum och sedan börjat veva samtidigt som en högre rank har varit närvarande. Fattar inte? 

Tycker dock det är kul att APD har börjat få lite luft "quantity over qualtiy" :drinks::D:D:drinks:

Varför ska ni ens gå fram fullgerade till polisen och jiddra då för?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Vitx said:

Varför ska ni ens gå fram fullgerade till polisen och jiddra då för?

Så ni prioriterar hellre att ta bort någons gear än att rpa? :o

Klart man ska kunna gå fram och RPa och vara gearad, Annars sitter ju ni själva och kallar oss rookunited :P 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Vitx said:

Varför ska ni ens gå fram fullgerade till polisen och jiddra då för?

man ska väl rpa med polisen även när man har gear? eller ska man bara engeagea och skjuta?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Vitx said:

Varför ska ni ens gå fram fullgerade till polisen och jiddra då för?

Som sagt skiter fullständigt i att ni ger en taze och jiddrar tillbaka det är bara kul, det är ju det vi REBELLER är ute efter. Du får ursäkta men din kommentar om att VI (N.L.A) går fram fullgearade och jiddrar gav mig kortslutning i hjärnkontoret så jag vet inte riktigt hur jag ska replia. Men iallafall, går jag fram och jiddrar så är jag alltid ute efter ANTINGEN rp eller en engage, jag vet inte riktigt hur ditt scenario ser ut när Poliser pratar med Terrorister men jag tror fan inte Terroristerna kommer med kortbyxor och sandaler för att småprata. Make any sense?

Link to comment
Share on other sites

Tycker att denna tråd ska låsas då inget bra kommer att komma ut över det här.... FLERA gånger som jag hört från andra personer att just DU putin sitter nere i eran kanal och muttrar om saker som vi poliser gör dåligt. Jag har sagt flertalet gånger åt dig och Macares att komma upp till mig om du vill snacka. Vet inte om det är saken att prata med mig som du inte klarar av eller om du bara likehuntrar genom att lägga ut detta på forumet... Kom upp till mig så kan vi snacka om HUR vi kan göra saker bättre..... Kommentarer som läggs på denna tråd känns mer som flertalet 12-åringar som gråter över vem som fick den sista kakan... 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, kooben said:

Tycker att denna tråd ska låsas då inget bra kommer att komma ut över det här.... FLERA gånger som jag hört från andra personer att just DU putin sitter nere i eran kanal och muttrar om saker som vi poliser gör dåligt. Jag har sagt flertalet gånger åt dig och Macares att komma upp till mig om du vill snacka. Vet inte om det är saken att prata med mig som du inte klarar av eller om du bara likehuntrar genom att lägga ut detta på forumet... Kom upp till mig så kan vi snacka om HUR vi kan göra saker bättre..... Kommentarer som läggs på denna tråd känns mer som flertalet 12-åringar som gråter över vem som fick den sista kakan... 

Kooben, Vi satt ju och pratade i helgen eller? Att du tar Polisens sida är bra! 

Tanken med denna tråd var ju att vi kanske skulle kunna hjälpas åt att göra så att folk trivs bättre på servern, Att ingenannan lägger upp en post om detta vet jag inte varför. Därför gjorde jag det då jag vet att folk stör sig på de sakerna jag tagit upp.

Sen så vet vi ju alla att servern styrs av de civila och att Gray hoppar på mig som han gör vet inte jag, Men han kan inte sitta och förvänta sig att han inte får svar.

Att vi lägger upp detta på forumet är väll för att fler ska kunna ta del av tråden!

Sen att du kommer och skriver en text som inte har något med själva tråden att göra finner jag underligt då du tar upp "likehuntar". 

Att jag sitter och muttrar? vet inte riktigt vad du snackar om eller vart du får din information från, Men kanske är dax att skaffa en bättre informatör? :)

" Kommentarer som läggs på denna tråd känns mer som flertalet 12-åringar som gråter över vem som fick den sista kakan...  "  Väldigt bra kommentar! 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.