Jump to content
CvGaming

Rdm av [Ms] Sgt Mr Cat


Clearence
 Share

Recommended Posts

förstår inte varför du kallar de Vdm när du inte ens dog? jag råka köra på dig backade o körde ifrån? hade jag velat döda dig hade jag väll förfasen kört på dig flertal gånger?

Edited by Sweetzip
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Sweetzip said:

förstår inte varför du kallar de Vdm när du inte ens dog? jag råka köra på dig backade o körde ifrån? hade jag velat döda dig hade jag väll förfasen kört på dig flertal gånger?

men fortfarande vdm och ni säger att jag ska läsa på reglerna asså, still jag blev sur för du kör över mig och tänkte skjuta mig sedan avrättar jag din vän.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Turre Burre said:

men fortfarande vdm och ni säger att jag ska läsa på reglerna asså, still jag blev sur för du kör över mig och tänkte skjuta mig sedan avrättar jag din vän.

Tänkte jag skjuta dig? vad begrundar du det på?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Sweetzip said:

Tänkte jag skjuta dig? vad begrundar du det på?

de säger skjut han skjut han sedan stannar du typ 3 sek och sen skjuter min vän på din truck så du börjar åka igen

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Turre Burre said:

de säger skjut han skjut han sedan stannar du typ 3 sek och sen skjuter min vän på din truck så du börjar åka igen

Säger JAG? nähädu du hör väll förfasen skillnad på rösterna?  o dessutom.. de visste du ju inte då? eller hur? för de va de du hörde från våran TS vilket du fick höra EFTER att allt hänt. så hur kan du komma o ha de som grund? så jäkla blåst grabb, förlåt men ah... Ja jag backade o stanna o kolla men när ni då börja skjuta körde jag ju iväg?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Sweetzip said:

Säger JAG? nähädu du hör väll förfasen skillnad på rösterna?  o dessutom.. de visste du ju inte då? eller hur? för de va de du hörde från våran TS vilket du fick höra EFTER att allt hänt. så hur kan du komma o ha de som grund? så jäkla blåst grabb, förlåt men ah... Ja jag backade o stanna o kolla men när ni då börja skjuta körde jag ju iväg?

nej du säger inte det men vi tar detta i TS imon då jag orkar inte skriva mer. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Turre Burre said:

nej du säger inte det men vi tar detta i TS imon då jag orkar inte skriva mer. 

Hittade du inte på någon mer bortförklaring? javisst kan jag det! har inget påhittat iaf

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Sweetzip said:

Hittade du inte på någon mer bortförklaring? javisst kan jag det! har inget påhittat iaf

 

asså skärp dig tror du jag sitter här och ljuger som har varit en en aktiv spelare i över 1 år och har ett ban fritt register.  Jag orkar inte skriva mer då jag är innte på servern och vevar.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Clearence said:

Då lär det här bli din första ban då :-] För det var en solklar rdm. Konstigt att inte Admin svarat ännu :) 

Det är inte en RDM det är så fall lack of roleplay!!! 

Link to comment
Share on other sites

jo jag har även varit medlem sen 2014, tagit paus några månader sedan kommit tillbaka, tror även jag har ett banfrit register(?)

har varit in o tagit bilder från mitt perspektiv enbart för att bevisa att jag inte såg dig.


https://gyazo.com/1da614cc9faf62e8ce8e4d93fcff77d9

https://gyazo.com/9b7f9c71e99a40e6b3e069e02f4d31dd

https://gyazo.com/6b413abece530d9ef957af79058b97c6

Edited by Sweetzip
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Sweetzip said:

jo jag har även varit medlem sen 2014, tagit paus några månader sedan kommit tillbaka, tror även jag har ett banfrit register(?)

har varit in o tagit bilder från mitt perspektiv enbart för att bevisa att jag inte såg dig.


https://gyazo.com/1da614cc9faf62e8ce8e4d93fcff77d9

https://gyazo.com/9b7f9c71e99a40e6b3e069e02f4d31dd

https://gyazo.com/6b413abece530d9ef957af79058b97c6

du kom i det öppna området rakt mot mig, sen stod jag vid vägger direkt in till huset så du skulle ha sett mig har du inte film på det?

Link to comment
Share on other sites

Jag kom precis därifrån jag tagit bilderna, jag körde av vägen fram mot huset, lite svårt att se sen med när man inte tänker på det?  men du menar alltså att du hunit springa från vägen till långsidan där då medans jag körde?
nej jag har tyvär ingen film på det men ska börja använda shadowplay framöver...
 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Sweetzip said:

Jag kom precis därifrån jag tagit bilderna, jag körde av vägen fram mot huset, lite svårt att se sen med när man inte tänker på det?  men du menar alltså att du hunit springa från vägen till långsidan där då medans jag körde?
nej jag har tyvär ingen film på det men ska börja använda shadowplay framöver...
 

det var väl du i zamak?

Link to comment
Share on other sites

Hej som medlem i [MS] The Mayans har jag rätt att kommentera detta inlägg:

VDM: Är när någon kör över en med vilja alltså med flit, denna server har ett script som gör att man inte dör av en VDM så om ni påstår att man måste dö av överkörningen för att det skall räknas som VDM är nog ni ute i Töreboda och cyklar. Så det han i Zamaken gjorde var en ren VDM.

Sedan till eran lilla konversation: Så fort du kört över honom alltså VDM:AT honom skriker han på framsidan: Ligger han, Ligger han?  Börjar på att ta ner händerna för att springa och skjuta det VDM:ADE offret men tar sedan upp dem genast för att en medlem i [MS] står och siktar på honnom. Sedan hör man någon som skriker skjut han, skjut han och att ens tänka tanken att skjuta någon när han ligger VDM:AD är nog den minsta bannen för: Lack Of Role-Play och VDM för er i [VN] då.

Och med detta sagt så anser jag att [MS] Cat inte gjorde något fel utan agerade regel riktigt. Och misstänker nog att ni kommer åka i alla fall på en VDM Ban för detta agerande från eran sida.

@BjeNw0w  Värför kommenterar du i denna tråd då du inte är inblandad på något sätt i denna händelse eller inte ens är med i något av dessa gängen: Leder nog till en Forum Varning Point då det är strikt förbjudet.    

Mvh: Zacharias                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Edited by Zacharias
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Zacharias said:

Hej som medlem i [MS] The Mayans har jag rätt att kommentera detta inlägg:

VDM: Är när någon kör över en med vilja alltså med flit, denna server har ett script som gör att man inte dör av en VDM så om ni påstår att man måste dö av överkörningen för att det skall räknas som VDM är nog ni ute i Töreboda och cyklar. Så det han i Zamaken gjorde var en ren VDM.

Sedan till eran lilla konversation: Så fort du kört över honom alltså VDM:AT honom skriker han på framsidan: Ligger han, Ligger han?  Börjar på att ta ner händerna för att springa och skjuta det VDM:ADE offret men tar sedan upp dem genast för att en medlem i [MS] står och siktar på honnom. Sedan hör man någon som skriker skjut han, skjut han och att ens tänka tanken att skjuta någon när han ligger VDM:AD är nog den minsta bannen för: Lack Of Role-Play och VDM för er i [VN] då.

Och med detta sagt så anser jag att [MS] Cat inte gjorde något fel utan agerade regel riktigt. Och misstänker nog att ni kommer åka i alla fall på en VDM Ban för detta agerande från eran sida.

@BjeNw0w  Värför kommenterar du i denna tråd då du inte är inblandad på något sätt i denna händelse eller inte ens är med i något av dessa gängen: Leder nog till en Forum Varning Point då det är strikt förbjudet.    

Mvh: Zacharias                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Som jag sagt tidigare så var inte påkörningen med vilja? jag ropade till av chock,  alltså ingen vdm, visste dock inte att de räknades som vdm oavsett om man dog eller ej men tack för rättningen.

vad dom gjorde på framsidan kan jag ej stå för? men tycker de var fel då han stod kvar på samma ställe, ena polarn visste ej hur han tog upp händerna så han sprang, att han blev skjuten tytcker jag är helt okej, men när han som blev påkörd springer runt huset o skjuter han direkt när han faktiskt stod kvar tycker jag är illa.
 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Turre Burre said:

Anledningen jag sköt dig var för att jag blev på körd och sedan löd inte nån av dina vänner.

Att du sköt mig bryr jag mig ej om, jag klarade mig iväg right? men de faktum att du insåg att jag skulle klara mig iväg, springer runt huset o skjuter polarn som faktiskt står med händerna på skallen de är de tråden handlar om.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Zacharias said:

Hej som medlem i [MS] The Mayans har jag rätt att kommentera detta inlägg:

VDM: Är när någon kör över en med vilja alltså med flit, denna server har ett script som gör att man inte dör av en VDM så om ni påstår att man måste dö av överkörningen för att det skall räknas som VDM är nog ni ute i Töreboda och cyklar. Så det han i Zamaken gjorde var en ren VDM.

Sedan till eran lilla konversation: Så fort du kört över honom alltså VDM:AT honom skriker han på framsidan: Ligger han, Ligger han?  Börjar på att ta ner händerna för att springa och skjuta det VDM:ADE offret men tar sedan upp dem genast för att en medlem i [MS] står och siktar på honnom. Sedan hör man någon som skriker skjut han, skjut han och att ens tänka tanken att skjuta någon när han ligger VDM:AD är nog den minsta bannen för: Lack Of Role-Play och VDM för er i [VN] då.

Och med detta sagt så anser jag att [MS] Cat inte gjorde något fel utan agerade regel riktigt. Och misstänker nog att ni kommer åka i alla fall på en VDM Ban för detta agerande från eran sida.

@BjeNw0w  Värför kommenterar du i denna tråd då du inte är inblandad på något sätt i denna händelse eller inte ens är med i något av dessa gängen: Leder nog till en Forum Varning Point då det är strikt förbjudet.    

Mvh: Zacharias                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Du har inte rätt att kommentera detta inlägg som en medlem i MS. Regeln säger:

1. You are only allowed to write in a banrequest if you are;

  1. the accused player
  2. the accusing player
  3. a witness or in any other IMPORTANT relation to the Ban Request.

Any other replies will lead to a warning or even a forum suspension.

Så spelar ingen roll om du är med i MS, är du inte med i situationen så har du inget i denna banreq att göra.

 

Kan vi få någon admin/mod som låser denna tråd så vi slipper mer pajkastning. ( @LegacyMeister™@Nordqvist@Bachne eller nån)

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.