Jump to content
CvGaming

Bannad för duping tydligen.


Alexi
 Share

Recommended Posts

Helt plötsligt när jag loggar in så är jag tydligen bannad för duping. Det är allt jag har att säga, ingen backstory, ingen aning om vad jag gjort jag har tydligen bara blivit bannad för duping. Jag skulle uppskatta om någon skulle unbanna mig nu direkt. 

 

Nu får jag höra att en i min group dupade och tydligen sa att jag och min kompis [L.K] Mahmud också gjort det, vilket är totalt bullshit. Ja, jag vet att Mahmud hade många dyra items som han fick av  [L.K] Matti (han som vi nyligen fick reda på dupade) och ja, vi anade att han dupade men vi ville inte sälja ut en av våra ''kompisar''. Han la all skuld på oss och vi vill inte bli perma bannade för något vi INTE gjort. Tack på förhand! 

/Alex

Edited by Alexi
Pratade med en mod som berättade varför jag blev bannad.
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Alexi said:

Helt plötsligt när jag loggar in så är jag tydligen bannad för duping. Det är allt jag har att säga, ingen backstory, ingen aning om vad jag gjort jag har tydligen bara blivit bannad för duping. Jag skulle uppskatta om någon skulle unbanna mig nu direkt. 

 

Nu får jag höra att en i min group dupade och tydligen sa att jag och min kompis [L.K] Mahmud också gjort det, vilket är totalt bullshit. Ja, jag vet att Mahmud hade många dyra items som han fick av  [L.K] Matti (han som vi nyligen fick reda på dupade) och ja, vi anade att han dupade men vi ville inte sälja ut en av våra ''kompisar''. Han la all skuld på oss och vi vill inte bli perma bannade för något vi INTE gjort. Tack på förhand! 

/Alex

Imo så är det lika illa att hålla undan att folk dupear som det är att dupea. Ingen är tvingad att dela min åsikt men så ser det ut atm. Vi får diskutera detta vi admins så får vi se hur vi gör.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, LegacyMeister™ said:

Imo så är det lika illa att hålla undan att folk dupear som det är att dupea. Ingen är tvingad att dela min åsikt men så ser det ut atm. Vi får diskutera detta vi admins så får vi se hur vi gör.

Jag vet att jag gjorde fel så att du har la rätt men ni måste förstå att man helst inte säljer ut sin ''kompis''.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Medhjälp till mord är ofta lägre straff än just mord. Jag tänker köra samma tankesätt här och tycka att det du inte gjort är samma bestraffning som just dupe.

 

Du är välkommen att göra en appeal om 3veckor igen.. 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.