Jump to content
CvGaming

RDM av [Ms] Pvt Kauppinen


OllePollePall
 Share

Recommended Posts

Name: [SS] Olle Skillius

Offender-Name[Ms] Pvt Kauppinen

Date: 2016-04-10 - <19:45-20:00>

Reason: Jag springer omkring när T.I.A och Ms krigar och utan anledning dödar [Ms] Pvt Kauppinen mig och 2 andra i helt olika gäng...

 

 

Har en lång video för att visa att Ms inte hade KOS på mig.

Edited by OllePollePall
Ändrade hans namn eftersom att det var fel :)
Link to comment
Share on other sites

Asså imo tycker jag att det var lite rätt åt dig då man inte i normala fall springer runt bland 2 gäng som krigar och frågar "Hur mår du" osv, anser jag lite som lack of rp, men visst ville bara påpeka. Som grädde på moset så ser det exakt ut som du lootar vilket inte är tillåtet då du endast får loota de du eller ditt gäng har dödat. Detta är inget beslut det får admins bestämma utan ville bara visa hur jag tänker.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Scuba said:

Asså imo tycker jag att det var lite rätt åt dig då man inte i normala fall springer runt bland 2 gäng som krigar och frågar "Hur mår du" osv, anser jag lite som lack of rp, men visst ville bara påpeka. Som grädde på moset så ser det exakt ut som du lootar vilket inte är tillåtet då du endast får loota de du eller ditt gäng har dödat. Detta är inget beslut det får admins bestämma utan ville bara visa hur jag tänker.

Försökte bara rpa sen såg jag att dom krigade och skulle springa ner till Pilgrim och snacka lite med han och de kan ju inte sett ut som att alla 3 lootade...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, OllePollePall said:

Försökte bara rpa sen såg jag att dom krigade och skulle springa ner till Pilgrim och snacka lite med han och de kan ju inte sett ut som att alla 3 lootade...

När man plockar upp små silverväskor, pengar och mat så sätter man sig på huk och sen reser sig. Det är precis vad du gör ett antal gånger i videon precis på kroppen. Egentligen så gjorde du inte det men det är inte jätte lätt att se på ett längre avstånd.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Scuba said:

När man plockar upp små silverväskor, pengar och mat så sätter man sig på huk och sen reser sig. Det är precis vad du gör ett antal gånger i videon precis på kroppen. Egentligen så gjorde du inte det men det är inte jätte lätt att se på ett längre avstånd.

Man dödar fortfarande inte 3 pers pga de. Jag dog sist me

Link to comment
Share on other sites

Just now, OllePollePall said:

Man dödar fortfarande inte 3 pers pga de. Jag dog sist me

Du dog kanske sist men det var du som imo borde dött mest. Jag kan inte så till svars varför de sköt alla 3 men du var precis på kroppen och därför sköt de dig. Nu ska jag sluta skriva, ber om ursäkt om jag kom med falsk info eller något olämpligt. Jag lämnar denna tråd för att låta admins avgöra och de 2 gängen att diskutera istället ;)

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Kauppinen said:

han vi hade kos mot stod jämte er och jag trodde ni va samma gang så sköt er alla plus det såg ut som ni lootade

 

Om du tänker på Pilgrim så står han med händerna uppe så ser inte anledningen till att du ska döda han då?

Link to comment
Share on other sites

Helt ärligt, ni är ca 4st i ert gang som ligger 3 på det andra berget. Om inte jag hör fel säger dina kompisar "kom Olle vi sticker" nej jag vill RP:a. Att rpa när det är krig är helt non-sense.

 

Av egna erfarenheter rp:ar man genom att prata med poliser, medics, civs i städerna eller bara att man möts. Inte att man springer upp till ett pågående krig och frågar "hur mår du?". Vad fan tror du? att MS ska svara "jo tack jag mår bra, hur mår du då?". 

MAN SPRINGER INTE TILL ETT PÅGÅENDE KRIG FÖR ATT RP:A

 

Vet att man inte ska kommentera när man inte är inblandad men seriöst??? tycker isåfall att ni ska bli bannade för trolling!!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Wazz said:

Helt ärligt, ni är ca 4st i ert gang som ligger 3 på det andra berget. Om inte jag hör fel säger dina kompisar "kom Olle vi sticker" nej jag vill RP:a. Att rpa när det är krig är helt non-sense.

 

Av egna erfarenheter rp:ar man genom att prata med poliser, medics, civs i städerna eller bara att man möts. Inte att man springer upp till ett pågående krig och frågar "hur mår du?". Vad fan tror du? att MS ska svara "jo tack jag mår bra, hur mår du då?". 

MAN SPRINGER INTE TILL ETT PÅGÅENDE KRIG FÖR ATT RP:A

 

Vet att man inte ska kommentera när man inte är inblandad men seriöst??? tycker isåfall att ni ska bli bannade för trolling!!!

Varför ska jag bli bannad? de ja gjorde var att jag hade precis blivit ressad av medic och skulle springa upp till mitt gäng som var där uppe. (Jag hade ingen koll på att dom krigade då) När jag kommer upp ser jag ett helt gäng som springer ner framför mig så jag gömmer mig vid en buske för att inte bli dödad.Jag vänder jag mig om så står det en snubbe där. Jag pratade lite med han och jag frågar hur han mår. (jag har fortfarande ingen koll på att dom krigar) Sen hoppar en MS fram och jag hoppade undan och bad han att inte döda mig. Jag märkte då att dom krigade så jag sprang bort mot pilgrim och hans för att gömma mig och snacka lite med dom. Så jag sprang inte till ett krig utan jag hamnade i ett krig. Försökte prata med MS för att få dom att inte engaga och döda mig :/ 

 

Trolling vilket jag inte tycker att jag gör blir man inte bannad för :)

Edited by OllePollePall
skrev det om trolling eftersom att jag inte vill göra tråden för lång.
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Kauppinen said:

Men va lipa du över igentligen du hade inget gear eller något men aa men iaf gå runt i ett krig o fråga hur mår du? om ryssarna kommit hade du gått t dom o ba hur mår du?

 

 

11 hours ago, Kauppinen said:

Vill du ha lite vodka

 

Det jag kommer svara på detta är att jag inte bara lägger upp banreq om jag förlorar något. Jag gör detta eftersom att du rdmar 3 personer. Resten av din tråd är ganska omogen tycker jag så väljer att inte svara på resten :) 

Edited by OllePollePall
Link to comment
Share on other sites

Hej!

För det första tycker jag att det är riktigt tråkigt att du springer runt mitt i ett krig och tror att du är gud. Att du kan göra vad du vill utan konsekvenser. Men det stämmer ju självklart inte.

Hade du själv dött för att ha sprungit runt där skulle jag inte ha gjort något åt det dock så är det så att Kauppinen i detta fallet skjuter ihjäl 3 personer varav alla 3 var RDM. Att du tyckte att den ena loota hmm visst men alla 3 är ju bara helt absurt.

Därav kommer [Ms] Pvt Kauppinen bli bannad 3 dagar för RDM.

//Bachne

Link to comment
Share on other sites

  • Bachne locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.