Jump to content
CvGaming

Ban Appeal - [Ms] Olsson


Olsson
 Share

Recommended Posts

            Name: [Ms] Olsson

            Date: 2016-03-20

            Reason: Jag blev bannad för 'Verbal abuse' i 30 dagar utan Legacy och har nu 8 dagar kvar, jag ångrar det jag gjorde väldigt mycket och tycker att jag lärt mig en läxa av denna långa ban.
Jag vet att jag sedan tidigare har suttit av en liknande ban som denna och att jag sumpade mina chanser även efter den.
Men som jag nämnt ovan, jag ångrar mig så enormt mycket. Jag har varit en del av denna community aktivt i över ett års tid nu och under denna tid så har jag skaffat enormt mycket vänner och nu somsagt har jag suttit av 22 av 30 dagar och jag vill bara bli unbannad och få en sista chans att bevisa att jag respekterar alla regler en gång för alla.
 Jag kommer i framtiden ha mer respekt för communityn och inte bryta regler. Och jag vill säga förlåt till dom i RU som tog illa upp av det jag sa! Mvh Olsson

Edited by Olsson
Link to comment
Share on other sites

Denna Appeal blir automatiskt declinad. 

 

Du sitter och försöker måla upp en bild som är helt felaktig. Sitta och berätta hur du är förändrad och hur du förstår regler.

 

Ändå låter du folk på teamspeak sitta o trycka på dig till o länka opassande bilder på forumet.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Afriel locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.